arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
پرچمدار سامسونگ رونمایی شد

انتظارها برای دیدن گلکسی اس 9 پایان یافت+ویزگی های ممتاز این گوشی

پس از مدت ها انتظار هوادارن سامسونگ بالاخره امشب گلکسی اس 9 را دیدند . موبایلی که مدت ها بود عنوان پرچمدار این برند را از پشت پرده به دوش می کشید .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پس از مدت ها انتظار هوادارن سامسونگ بالاخره امشب گلکسی اس 9 را دیدند . موبایلی که مدت ها بود عنوان پرچمدار این برند را از پشت پرده به دوش می کشید .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج ، این موبایل به ویژگی های زیر مجهز است :

دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز متغییرکه قادر به تهیه ویدئوی اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه بارزولوشن 720 p  است . افزون بر این ها ثبت ویدیو صحنه آهسته با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن بالاتر 1080p نیز در این محصول امکان پذیر است .

از ویژگی های ممتاز این محصول می توان به AR Emoji  اشاره کرد . این قابلیت در رقابت با ویژگی انیموجی آیفون  نسخه 10 ارائه شده است . اما ar emoji  دقیقا چیست ؟

با کمک این تکنولوژی ایموجی ها متحرک می شوند .عملکرد بیکسپی ویژن نیز ارتقا یافته و قادر است جملات را بدون نیاز به ثبت تصاویر، ترجمه کند . افزون بر این ها سطح ارائه اطلاعاتش نیز ارتقا یافته و بهبود یافته است .

در خصوص ویژگی های نمایشگر این محصول نیز می توان به نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن +QHD اشاره کرد . همانطور که پیش از این نیز پیش بینی می شد رم این موبایل  ۴ گیگابایت  است . گلکسی اس 9 با ۶۴ گیگابایت حافظه به بازار عرضه می شود گرچه می توان با کارت SD   به ارتقای سطح حافظه کمک کرد .

دوربین سلفی، ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار گرفته و باتری  این محصول نیز از نوع 3 هزار  میلی‌آمپر ساعت است .

گلکسی اس ۹ در 4  رنگ به بازار ارائه شده است ؛ مشکی، بنفش، آبی مرجانی و خاکستری .

نظرات بینندگان