arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰
پیروز قربانی: از مظلومی و مجیدی خوشم نمی آید

این لوس بازی ها را از فوتبال جمع کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از معدود بازیکنان فوتبال ایران که فیلم بازی نمی کند و به دنبال نمایش نیست؛ پیروز قربانی است. اگر با کسی مشکل دارد به صراحت می گوید. پیروز در بازی با استقلال سمت نیمکتی که پرویز مظلومی روی آن نشسته بود نرفت و با فرهاد مجیدی هم در طول بازی دست نداد. او بعد از بازی هم به صراحت از اختلافش با سرمربی و کاپیتان استقلال می گوید.

* پیروز بازی را باختید؟
- ما بازنده با افتخار هستیم. نباید می باختیم. از نظر تاکتیکی خیلی بهتر از استقلال بودیم. استقلال فقط بازیکن خلاق داشت. هر کس بازی را از بیرون نگاه می کرد متوجه می شد که تیم آبی فقط ستاره داشت و تیم نارنجی تاکتیک.


* قبل از گل استقلال هم در تاکتیکی که داشتید موفق بودید؟
- مابرای بازی طرح داشتیم ... کسانی که فوتبال را می فهمند این را دیدند که سایپا تاکتیکی بازی می کرد و اگر بازیکنان استقلال خلاقیت نداشتند این تیم گلی نمی زد. با اینکه باختیم اما این باخت به بازیکنان جوان ما شخصیت داد و متوجه شدند که حتی مقابل تیم پر مهره استقلال هم می توانند بازی کنند. اعتماد به نفس تیم ما بالا رفت. بهترین اتفاق هم بازی خوب گلر 21 ساله ما بود که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می کرد.


* عادلاترین نتیجه بازی چه بود ؟
- بدون تعصب بازی باید صفر صفر می شد اما اگر تیم باید برنده بازی می شد آن تیم سایپا بود.منبع جام نيوز


* تماشاگران رفتاری خوبی با تو داشتند و در اول بازی خوب تشویقت کردند؟
- واقعا حسرت می خورم وقتی مقابل استقلال بازی می کنم. همیشه تماشاگر استقلال به من لطف دارد. من می توانستم در استقلال بمانم اما به دلیل شرایط از این تیم رفتم و این را تماشاگر می داند. در طول مدتی هم که پیراهن استقلال را برتن کردم؛ بدون زد و بند در این تیم بودم.


* مگر کسی با زد و بند در این تیم بود؟
- بگذریم ... خدا را شکر که تماشاگران برای بازی هایم من را تشویق می کنند نه چیز دیگری و بازهم از این تماشاگران عزت گرفتم.


* بازهم سمت نیمکت استقلال نرفتی؟
- برای چه باید بروم؟!!! سمت نیمکتی که دوستشان ندارم نمی روم. چرا باید مردم را گول بزنم و با کسانی که دوستشان ندارم دیده بوسی کنم. این آدم ها من را فریب دادند و تا آخر عمر یادم نمی رود. در ضمن از این لوس بازی ها بدم می آید. این کارها باید در فوتبال ایران جمع شود. اول بازی دیدو بوسی می کنیم و آخر بازی علیه هم حرف می زنیم. این کارها فریب مردم است.


* آخر بازی هم همه بازیکنان رفتند وسط زمین تا با هم دست بدهند اما تو رفتی سمت رختکن.
- فوتبال جنگ است و از این مراسم ها خوشم نمی آید. من با چند بازیکن استقلال مثل مهدی رحمتی؛ امیرآبادی؛ آندو و منتظری دوست هستم. شب قبل از بازی هم با هم حرف زدیم. اما چرا باید بروم از کسی که خوشم نمی آید دست بدهم. من برای مهدی رحمتی هرکاری از دستم بر بیاید می کنم اما کسی را که دوست ندارم را نمی توانم به ظاهر با او خوب رفتار کنم.


* پس این اینطور برداشت می شود که تو از مظلومی و مجیدی بدت می آید؟
- من اسمی نیاوردم اما واعا همین طور است و نمی توانم فیلم بازی کنم. من از آنها بدم نمی آید اما احساس خوبی به آنها ندارم.


* اما چیزی که هست تو جزء شناسنامه استقلال هستی و نمی شود تو راحذف کرد؟
- این را تماشاگران نشان دادند و برای من فقط آنها مهم هستند. شاید من نباید استقلال را ترک می کردم. باید مبارزه می کردم و در استقلال ی ماندم تا حقانیتم ثابت می شد. اما نمی خواستم مشکلی برای تیم بوجود باید و خودم را فنا کردم.


* در بازی بازیکن رو به روی تو فرهاد مجیدی بود ؟
- من با او مشکل دارم اما از نظر فنی نمی توانم او را نفی کنم. او بازیکن خوبی برای استقلال است. ما در این بازی منطقی بازی کردیم و مهره های تاثیر گذار استقلال را بسته بودیم. برخی ها بر این عقیده هستند که استقلال در روزهایی هم که خوب نیست چاشنی شانس را دارد. خیلی چیزها وجود دارد که نمی خواهم بگویم. اما این را می گویم که در بازی استقلال بازیکنان نقش اصلی را دارند. امیدوارم آنها با هرچیزکه هست قهرمان شوند چون هواداران این تیم مهم هستند.


* حرف آخر؟
- سایپا تیم خوبی است که می تواند حتی سهمیه آسیا را بگیرد. هنوز برای قضاوت این تیم زود است.
نظرات بینندگان