arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰

قبض گاز 646 میلیوني هم صادر شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


در اتفاقی بی‌سابقه قبض گازی به مبلغ 646 میلیون و 154هزار ریال برای خانه‌ای در "داران" صادر شد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" به نقل از فارس، این روزها در رسانه‌های خبری و اخبار پخش شده از صدا و سیما گزارش‌هایی در مورد انعکاس اشتباه برخی از قبض‌های صادر شده از ادارات مختلف منعکس شده است و این در حالی است که بیشتر این مبالغ به میزان یک میلیون تا هشت میلیون درج شده، اما در یک اتفاق نادر قبض گازی به مبلغ 646 میلیون و 154هزار ریال برای یک پیرمرد و پیرزن که در شهر داران از توابع فریدن زندگی می‌کنند، صادر شد.

عروج علی رستمی صاحب این قبض که دارای خانه‌ای متوسط در این شهر است نسبت به این مبلغ درج شده معترض بوده و با مراجعه به اداره گاز این شهرستان خواستار برگرداندن کنترل گاز خود به این اداره شده است.

این قبض از تاریخ 29 فروردین سال جاری تا تاریخ 7شهریور برای او صادر شده است.

به گزارش انتخاب؛ از سوی دیگر شنیده شده است، گاز هزاران نفر از مردم که طی روزهای گذشته نسبت به قیمت های نجومی شرکت گاز اعتراض داشتند و مسئولین نیز قول مساعد به این افراد داده بودند، طی یکی دو روز گذشته قطع شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
13
یه تیری تو تاریکی میندازین بلکه شاید گرفت ........ خنده داره !!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی هیچ سیستم نظارتی وجود نداره .................. چرا قبلا اینطوری نمیشد.
U.N
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
14
پیشنهاد میشه مامور شرکت گاز هنگام تحویل قبض گاز با اورژانس به منازل مراجعه کنه تا یکوقت خدای نکرده برای اهالی خانه اتفاقی نیفته. همین الان گفتم تا بعد نگین کسی فکرش نرسید!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
كفگير خورده به ته ديگ ‏آنهم با نفت 95 دلاري .........

يك زماني جنگ بود و نفت هم 8 ذلار بود و اين اعداد و ارقام هم نبود
حالا پيدا كنيد هرچي را كه شما خودت فكر ميكني .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
0
خوشبختانه آپارتمانهای جدید شومینه دارند و می شود از گیاهای کوهی مانند گون و بازمانده گیاهی یا حیوانی برای گرمایش و پخت و پز استفاده کرد ، تصورش حداقل جالب است ، تصور کنید مثلا در قیطریه یا نیاوران جلوی خونه ها تلی از چوب و گون و پهن و غیره باشه !!! خیلی قشنگ میشه بخدا ، زیاد نگران نباشید.
نظرات بینندگان