arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶

روند تکاملی محصولات گروه خودروسازی سایپا/ استاندار خوزستان:حمایت از قطعه سازان داخلی، افزایش تولید و اشتغال را رقم می زند

در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از غرفه سایپا گفت: تنوع و افزایش کیفیت محصولات گروه سایپا نشان از روند تکاملی این خودرو ساز بزرگ کشور دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار خوزستان گفت: گروه سایپا با تولید محصولات متنوع و بروز خود علاوه بر افزیش سهم بازار داخلی می تواند با تکیه بر توان و دانش بومی و همچنین حمایت قاطع قطعه سازان از این مجموعه در عرصه صادرات نقش مهمی در بازار های منطقه ای داشته باشد.
 
به گزارش سایپا نیوز؛ در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اهواز غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از غرفه سایپا گفت: تنوع و افزایش کیفیت محصولات گروه سایپا نشان از روند تکاملی این خودرو ساز بزرگ کشور دارد.

وی افزود: دوران تک محصولی سپری شده و در شرایط حال حاضر خودروسازی موفق است که بتواند در سطوح قیمتی مختلف سهم بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشد و گروه سایپا با تولید محصول در دو سطح اقتصادی و لوکس جایگاه ویژه ای در میان مصرف کنندگان داخلی دارد.

استاندار خوزستان گفت: سایپا در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با یک برنامه ریزی مدون و نظام مند با توسعه و بروز رسانی دانش فنی خود گام جدی برای حضور در بازارهای منطقه ای برداشته است.

وی بیان کرد: همکاری سایپا با خودرو سازان‌مطرح خارجی با هدف افزایش سهم بازار صادراتی و توانمند سازی صنعت داخلی موجب توسعه و رشد زیرساخت های صنعتی کشور می شود.
شریعتی افزود: سایپا به عنوان یکی از قطب های بزرگ خودرو سازی کشور در آینده ای نزدیک در عرصه منطقه ای، جایگاه ویژه ای کسب خواهد کرد‌.

وی گفت: در حال حاضر همکاری و تعامل سازنده گروه سایپا با قطعه سازان‌ بسیار مناسب است و این موضوع اهمیت زیادی دارد چراکه همکاری و ارتباط دو صنعت خودروسازی و قطعه سازی علاوه بر افزایش اشتغال موجب رشد و توسعه صنعت کشور می شود‌.

وی خاطر نشان کرد؛ پرداخت 400 میلیاردی طلب قطعه سازان توسط گروه سایپا کار شایسته و بزرگی بوده است که این امر نقش مهمی در رشد کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور خواهد داشت.

وی یادآور شد: شرکت های قطعه سازی به عنوان تامین کننده قطعه شرکت های مادر نقش مهمی در افزایش کیفیت و رشد صنعت خودرو دارند.

شریعتی گفت: گروه سایپا به لحاظ تنوع محصول در دو رده سبک و سنگین می تواند نقش مهمی در نوسازی ناوگان شهری و سنگین استان داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور خودرو های اروندی در ناوگان شهری استان مطمئنا محصولات جدید و باکیفیت گروه سایپا از جمله آریو و برلیانس می تواند به عنوان محصولات با کیفیت داخلی شرایط نوسازی ناوگان تاکسیرانی استان خوزستان را تسریع بخشد.

استاندار خوزستان گفت: محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین گروه سایپا می تواند در استان نفت خیز خوزستان متناسب با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.