arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰

قوه قضائيه در برخورد با جرايم سازمان يافته مصصم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قوه قضائیه در برخورد با جرایم سازمان یافته و مخل آسایش و امنیت مردم مصمم است.

رئیس دادسرای قضات کشور در جمع مردم زنجان در مسجد چهارده معصوم ، با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با عوامل ایجاد کننده اختلال در جامعه گفت: بخشی از پرونده های موجود در دادگستری جمهوری اسلامی ایران ، مربوط به توطئه استکبار جهانی برای آلوده کردن جوانان به مواد مخدر است و قوه قضاییه باید با مجرمان این پرونده برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام شفیعی رسیدگی به شکایات مردم ، اجرای قانون ، تعقیب مجرمین و رسیدگی به پرونده ها براساس عدالت را از وظایف قوه قضاییه دانست و افزود : همکاری مردم در اصلاح امور و پیشگیری از جرایم بسیار موثر است.

وی در زمینه مسائل خانوادگی ارجاعی به دادگستری هم گفت: متاسفانه آمار دعاوی مربوط به خانواده در شهرهای بزرگ زیاد است و باید این مشکلات را با بهره گیری از ارزشهای اخلاقی و انسانی رفع کرد.

رئیس دادسرای قضات کشوربا بیان اینکه تراکم کاری قضات نمی تواند موجب رسیدگی نکردن قانونی مسائل و مشکلات ارجاعی شود، افزود: هیچ شخصی از این موضوع مبری نیست و قانون یکسان برای عموم افراد اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام شفیعی همچنین درباره قیام مردم کشورهای مسلمان جهان بر ضد دیکتاتورهای منطقه گفت: بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان جهان نشات گرفته از آرمان های انقلاب اسلامی و افکار بلند حضرت امام(ره) است.

وی با بیان اینکه ، امروز انقلاب اسلامی الگویی برای سایر کشورهای مسلمان محسوب می شود ، افزود: پس از پیروزی انقلاب ، دشمنان برای براندازی نظام اسلامی با یکدیگرمتحد شدند و همه امکانات را به کار گرفتند.

رئیس دادسرای قضات کشور افزود : ایستادگی مردم ایران در برابر تهاجم دشمن موجب شد امروز همه ملت های منطقه با آرمانهای انقلاب آشنا شوند و با برخوردهای شجاعانه مستکبران را به ورطه نابودی بکشانند.
نظرات بینندگان