arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰

تجاوز به کودکان در يک بيمارستان رواني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اداره خدمات خانواده و کودکان در ایالت ایلینویز آمریکا در گزارشی از خشونت و تجاوز جنسی علیه کودکان بستری در بیمارستان بیماران روانی در شهر شیگاکو خبر داد.

اداره خدمات خانواده و کودکان ایلینویز گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد با کودکان بستری در بیمارستان هارتگروو Hartgrove در منطقه وست ساید شیکاگو با خشونت رفتار می شود و حتی مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند.

با توجه به تعداد کم کارکنان و جای دادن بیمارانی بیش از ظرفیت بیمارستان، کارشناسان اداره خدمات و کودکان ایلینویز با انتقاد شدید از مسئولان این بیمارستان،‌ آن را مکانی خطرناک برای بستری کردن کودکان بیمار اعلام کرده اند.

محققان دانشکده روانشناسی دانشگاه ایلینویز که بررسی شش ماهه از این بیمارستان خصوصی صد و پنجاه تخت خوابه انجام دادند اعلام کردند کودکان و نوجوانانی که در این بیمارستان بستری هستند، از سلامت و امنیت خود ابراز نگرانی کرده اند.

شواهد مربوط به حدود صد مورد خشونت از جمله حملات فیزیکی، رفتارهای تهدیدآمیز و حملات جنسی به کودکان بیمار در این بیمارستان بین دسامبر دو هزار و ده تا اوایل ژوئن دو هزار و یازده موجود است.

اداره خدمات خانواده و کودکان ایلینویز ماه ژوئن پس از مشاهده پیش نویس این گزارش، از بستری کردن کودکان در بیمارستان خصوصی هارتگروو خودداری کرد.
نظرات بینندگان