arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

داد بزن تا بازیکن فیکس شوی!/ آقای مظلومی! حرمت امامزاده با متولی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتقادهای میداودی از مظلومی بار دیگر این نکته را به ذهن متبادر می کند که در استقلال با داد و فریاد می توان به ترکیب اصلی راه یافت.
خبرگزاری فارس: داد بزن تا بازیکن فیکس شوی!/ شاید حق با میداودی باشد

به گزارش "انتخاب" به نقل فارس، هر چند پیروزی استقلال مقابل سایپا برای آبی پوشان اتفاق خوشایندی بود اما این پیروزی آتشی زیر خاکستر بود.

بعد از این مسابقه موج نارضایتی برخی از بازیکنان نسبت به نیمکت نشینی و عدم استفاده از آنها در ترکیب اصلی به وجود آمد. جرقه آن با مصاحبه مهدی امیر آبادی زده شد. هنوز باشگاه استقلال و کادرفنی تصمیمی برای صحبت های انتقادی امیر آبادی نگرفته بود که مصاحبه میلاد میداودی با سایت شخصی اش و ناراحتی او از نیمکت نشینی مقابل سایپا آتش این ماجرا را پر رنگ تر کرد.

شاید هم حق با این بازیکنان باشد چرا که مدت هاست در استقلال این رسم جا افتاده که" داد بزن تا فیکس شوی." برای اثبات این مورد به قدر کافی مستندات وجود دارد.

نمونه بارز کسی که فریاد می زند و به خواسته هایش می رسد مجتبی جباری است. هنوز یادمان نرفته که به دلیل مشکلات مالی شماره 8 استقلال دو روز در تمرینات تیم شرکت نکرد و سپس روز بازی با تماس با سرمربی استقلال که اعلام کرد اگر تیم به کمکش نیاز دارد به اردو برود و سرمربی استقلال برای نتیجه گرفتن حاضر شد اصولش را زیر پا بگذارد و از او بازی استفاده کند. هر چند مظلومی در توجیهی عجیب در مورد استفاده از جباری گفت به او نیازی نداشته و چون تیم جلو افتاده بود از جباری استفاده کرده است!

در استقلال نمونه های شیوه استفاده از مصاحبه کردن و داد زدن برای رسیدن به خواسته زیاد است و فقط همه چیز به امسال مربوط نمی شود. جباری سال گذشته در مصاحبه ای سراسر انتقادی اعلام کرده بود "بازیکنان ما در تمرین داد و بیداد می کنند و فیکس می شوند." این حرفی بود که کوشکی نیز آن را بر زبان آورده بود. اینک نوبت میلاد میداودی شده بود تا اعتراض خود را به نیمکت نشینی اعلام کند.

در پایان تمرین روز چهارشنبه این تیم میداودی با مظلومی در رختکن صحبت کرد اما این صحبت دوستانه نبود و صدای این دو بلند شد به گونه ای که خبرنگاران و هوادارانی که با محل رختکن فاصله داشتند متوجه این سر و صدا شدند. آنها این خبر را بر اساس رسالت شان منعکس کردند اما جالب است که از سوی سایت باشگاه استقلال به فالگوشی متهم می شوند. این در حالی است که از قدیم گفته اند حرمت امامزاده با متولی است. وقتی سرمربی تیم در حالی که می داند خبرنگاران هستند صدایش را بلند می کند چه انتظاری از دیگران دارد؟

وقتی میداودی با سایت شخصی اش صحبت و از مظلومی انتقاد می کند و سرمربی تیم به خبرنگاران انتقاد می کند که چرا با فردی که نیمکت نشین است مصاحبه می کنند چه انتظاری می توان داشت؟ اصلا مگر سرمربی یک تیم حق دارد به خبرنگاران بگوید که چه سوالی از چه کسی بپرسند؟

به نظر می رسد استقلال که خودش به دست خودش وارد حاشیه شده برای اینکه از این شرایط فرار کند رسانه ها را متهم می می کند و می خواهد برای آنها خط و ربط تعیین کند. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که روابط عمومی باشگاه استقلال در تماس با خبرگزاری فارس خواهان تعامل درباره این موضوع می شود ولی دقایقی بعد مصاحبه مظلومی و بی حرمتی به خبرنگاران روی خروجی سایت این باشگاه قرار می گیرد.

ماجرای میداودی هم در نوع خود جالب توجه است. او که روز چهارشنبه در مصاحبه با سایت شخصی اش از مظلومی انتقاد کرده بود امروز از او تعریف کرده است. شاید او هم همانند مربی اش یاد گرفته که چگونه مواضع اش را در کمترین زمان ممکن تغییر دهد! هنوز یادمان نرفته که مظلومی قول قهرمانی را نداده، پس گرفت و از قدیم گفته اند معلم، الگوی خوبی برای بازیکنان است. البته برای پی بردن به تغییر مواضع و نوع رفتار میداودی بهتر است سراغ مجید جلالی و عبدالمجید باقری نیا برویم!

به نظر می رسد مظلومی سال گذشته را فراموش کرده که با تعامل همین خبرنگاران بود که خبر درگیری بین مجیدی و مبعلی که عکس هایش هم موجود بود منتشر نشد. ظاهرا هر گاه خبرنگاران به دل آقایان باشند و به نفع آنها از انتشار خبری روی برگردان باشند انسان های شریف و زحمتکشی به شمار می روند ولی اگر روزی بر خلاف میل آنها باشند فالگوش و بزرگ نما می شوند!!

شاید بهتر است فتح الله زاده که وقتی عصبانی است چشم بر همه چیز می بندد، بیشتر حواس خود را به اطرافیان باشگاه داشته باشد و بگوید جناب نقدی زاده(رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال) تحت چه عنوان و مسئولیتی به خود اجازه می دهد با خبرنگار فارس تماس بگیرد و او را تهدید به شکایت کند؟

نکته پایانی این که بخشی از اعتراض امروز بازیکنان به مسائل مالی برمی گردد. تا پیش از این سرپرست باشگاه استقلال از عدم وجود هیئت مدیره و تامین نشدن منابع مالی سخن می گفت اما مشخص نیست که چگونه با وجود گذشت بیش از گذشت یک هفته از انتخاب هیئت مدیره، بازیکنان این تیم همچنان فریاد بی پولی سر می دهند. این در حالی است که هیئت مدیره پرسپولیس در یک هفته دو بار به بازیکنان این تیم پاداش داد اما استقلالی ها ظاهرا هنوز درگیر ارسال لیست به کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند!
نظرات بینندگان