arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۸۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰

نامه احمد منتظری به باراک اوباما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد منتظری در نامه اش به باراک اوباما نوشته است: جنابعالی سال ۲۰۱۷ را در نظر بگیرید که دور دیگر ریاست جمهوری آمریکا پایان یافته است و شما یک دوره و یا دو دوره رئیس جمهور بوده‌اید. ولی افتخار اینکه در برهه‌ای از زمان شما فداکاری کرده‌ای و به مردم مظلوم فلسطین که حق‌شان غصب شده است کمک نموده‌ای با هیچ ریاستی قابل مقایسه نیست. افتخاری که برای فرزندان شما و ملت امریکا هم باقی خواهد ماند.

به گزارش جهان، بنا به گفته ی احمد منتظری اوباما در "سخنرانی معروف خود در دانشگاه قاهره با حمایت از اسلام و مسلمانان امتیازی در جهان اسلام برای خود و ملت آمریکا" به دست آورده است ولی وتوی احتمالی طرح محمود عباس "آثاری مخرّب و منفی و غیر قابل جبران در جهان اسلام" به وجود خواهد آورد.

وی در ادامه نامه اش به اوباما توصیه کرده است که از مرحوم منتظری پیروی کند.

احمد منتظری مدعی شده است که پدرم منصب‌های دنیایی را فدای حمایت از حقوق بشر کرده و نام نیک او در تاریخ باقی مانده است: پدر بزرگوار اینجانب رعایت حقوق بشر و حمایت از مظلومین را از هر نژاد و مذهب که باشند، واجب و لازم می‌دانست و در این راه موقعیت‌ها و منصب‌های دنیایی را فدا نمود و هزینه‌های بس گزاف پرداخت و نام نیک او در تاریخ باقی ماند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
5
60
حاج احمد خدا رحمت کند پدر بزرگوارتان را ولی ایشان خود تصمیم گیرنده امور خود بود ولی باراک گوش بفرمان پرداهت کنندگان هزینه های انتخاباتیش است مثل دکتر خودمان که پژوی معروف را به یکی ا زهمین ها فروخت !!
علي
|
NETHERLANDS
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
0
1
انتخاب هم چه جرئتي داره نظر بالايي داود منتشر كرده...فيلتر نشيد...هر چند با نظر داود موافقم...حرف حق هست ديگه...
نظرات بینندگان