arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

جوانفکر: آقای لاریجانی! کدام وقاحت؟!/ شکایت می کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی‌اکبر جوانفکر طی یادداشتی ضمن حمایت ضمنی از جریان انحرافی، از ضرورت شکایت از آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه سخن گفت.

به گزارش انتخاب، علی‌اکبر جوانفکر مدیرمسئول روزنامه ایران و مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور، امروز، شنبه، با انتشار سرمقاله‌ای در روزنامه‌ ایران با عنوان "کدام وقاحت"، واکنش مردم و دلسوزان انقلاب را به یادداشت چهارشنبه گذشته‌اش به باد انتقاد گرفت.

وی که به یکی از عوامل جریان انحرافی ملقب شده است، با تکفیری خواندن رسانه‌هایی که در قبال یادداشت "چرا توجیه" او به روشنگری پرداختند، اظهار نظر آیت‌الله آملی لاریجانی، ریاست قوه قضائیه کشور را در زنجان که به وقاحت عده‌ای واکنش نشان داده بودند، "عجولانه" می‌خواند و تصریح می‌کند:

"رسانه‌های خبری وابسته به جریان تکفیری، در گزارشی که از سخنان جناب آقای صادق لاریجانی در زنجان مخابره کرده‌اند، بنده را به عنوان نگارنده سرمقاله، مخاطب سخنان ایشان دانسته‌اند.

 اگر این نشانه روی رسانه‌ای از سخنان رئیس محترم دستگاه قضا صحیح باشد و ایشان، بنده را به دلیل سرمقاله روز سه‌شنبه گذشته، بسیار وقیح توصیف کرده باشند، از ایشان سؤال می‌کنم که برای شکایت از این توهین صورت گرفته، به کجا باید مراجعه کنم؟"

جوانفکر که پیش از این نیز در ماجرای عزل و ابقای وزیر اطلاعات، خط خبری جریان انحرافی را در ایرنا دنبال می‌کرد، همچنین در تمام طول یادداشت سخیف خود از به‌کار بردن عبارت "آیت‌الله" برای ریاست محترم قوه قضائیه خودداری می‌کند.

جوانفکر، چهارشنبه گذشته در یادداشتی با عنوان "چرا توجیه" تلویحاً تأکید کرده بود که در قبال فساد مالی اخیر، قوه قضائیه و مجلس مقصر بوده‌اند و تقصیری متوجه دولت نیست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
4
بله فعلابه هم مشغول باشيد ماكه قبلاگفتيم ونشنيديد حالاحالشو ببريد
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
1
4
به جناب آقاي جوانفكر بفرماييد ايشان دقيقا درست فرموده اند كه شما خيلي وقيح و پررو تشريف داريد اگر قرار به شكايت باشد از همه مردم بايد شكايت كنيد چون هر كس اين مطالب شما را خوانده باشد ميگيويد كه شما خيلي وقيح هستيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
1
4
وقاحت را كنار بگذاري مشكل حل مي شود و نيازي به شكايت نيست.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
0
جناب آقای جوانفکر لطفا سکوت کنید البته خیلی با احترام گفتم و الا ......... شما ارزش این واژه را هم ندارید
نظرات بینندگان