arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
برنامه های جدید لیفت برای افزایش مشتریان

شروع آزمایشی برنامه های اشتراک ماهانه  در لیفت

شرکت لیفت در نظر دارد برای افزایش رضایت مشتریان خود، سیستم شارژ ماهانه را به اپلیکیشن خود اضافه کند. بنابراین با هزینه پیش پرداخت، کاربران می توانند  هر ماه تعداد معینی از سواری رایگان را دریافت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شرکت لیفت در نظر دارد برای افزایش رضایت مشتریان خود، سیستم شارژ ماهانه را به اپلیکیشن خود اضافه کند. بنابراین با هزینه پیش پرداخت، کاربران می توانند  هر ماه تعداد معینی از سواری رایگان را دریافت  کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، لیفت در نظر دارد به طور آزمایشی سرویس اشتراک ماهانه خود را فعال کند. سرویسی که در صورت موفقیت یکی از مهم ترین برنامه های پیش رو در این سامانه خواهد بود.

بر همین اساس این شرکت دعوتنامه هایی را  برای اعضای خود را ارسال می کند تا هر ماه برای پرداخت  مبالغی به عنوان پیش پرداخت  اقدام کنند تا به تعداد معینی از سواری رایگان  دست پیدا کنند.

این شرکت چندین آزمون قیمت گذاری را آزمایش می کند، و یک دعوت نامه را همراه با  یک سرویس مجزا به کاربران ارائه می دهد . برای مثال:  60 سرویس  رایگان (تا 15 دلار) برای هر 400 دلار در هر ماه می شود .

در یک دعوتنامه  دیگر 30  تخفیف سفر رایگان را  برای 250 دلار در هر ماه ارائه می دهد. سخنگوی امور بین الملل لیفت نیز در بیانیه ای گفت: "ما همیشه روش های جدیدی را برای ارائه گزینه های حمل و نقل ارزان تر و قابل انعطاف برای مسافرین می آزماییم ."   

شروع آزمایشی برنامه های اشتراک ماهانه  در لیفت

ظاهرا طرح های اشتراکی جزء کلیدی طرح های این شرکت برای آینده است.لوگان گرینز، مدیر عامل شرکت لوگان گرین نیز در یک سخنرانی گفت: "سناریو ایده آل برای همه ما تغییر به یک مدل اشتراکی همکاری  است.

پیش بینی می شود این آزمون، رقابت بین لیفت و اوبر را افزایش خواهد داد . به ویژه آن که لیف در سه ماهه چهارم سال پیش  رشد درآمد خود را 168 درصد اعلام کرد،که  در مقایسه با 61 درصد اوبر قابل توجه است.لیفت امیدوار است که اوبر را با سیستم های جدید و اشتراکی خود مغلوب کند. طرح اشتراک لیفت را می توان در هر سواری استاندارد در سطح ایالات متحده به راحتی مورد استفاده قرار داد.

نظرات بینندگان