arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۹۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۰

بانک سامان: حکمی برای برکناری مدیرعامل دریافت نکردیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


پیرو اطلاعیه امروز بانک مرکزی مبنی بر دستور بهمنی، رئیس کل برای تغییر ضرابیه (مدیرعامل بانک سامان)، این بانک اعلام کرد که حکم و یا نامه ای از سوی بانک مرکزی دریافت نکرده است. 

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، پیرو اطلاعیه امروز بانک مرکزی مبنی بر دستور محمود بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی برای برکناری و تغییر سریع مدیرعامل بانک سامان، این بانک اعلام کرد تا این لحظه نامه و یا حکمی برای برکناری مدیرعامل خود دریافت نکرده است.

پیگیری ها نشان می دهد که طی روز جاری هیچگونه نامه و یا حکمی از سوی بانک مرکزی برای اجرایی شدن دستور محمود بهمنی برای تغییر ولی ضرابیه، مدیرعامل بانک سامان صادر نشده است.

بانک سامان هم اعلام کرد که در این ارتباط هیچ نامه ای از سوی بانک مرکزی دریافت نکرده و یا دست کم تاکنون از سوی بانک مرکزی برای بانک سامان ارسال نشده است.

حوالی ظهر امروز شنبه، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: محمود بهمنی ریاست کل بانک مرکزی دستور تغییر مدیرعامل بانک سامان را صادر کرد.

بر این اساس مقرر گردید با عنایت به خصوصی بودن بانک یاد شده، سریعا جانشین نامبرده تعیین و به بانک مرکزی جهت احراز صلاحیت معرفی شود.

لازم به ذکر است که کمیته منتخب دولت نیز با توجه به اینکه بانک سامان هم جزو بانک اصلی تنزیل کننده اعتبارات اسنادی مزبور بوده است، به دلیل عدم رعایت سقف‌های مجاز تصمیم به اصلاح و برکناری مدیران ذیربط گرفته بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
soheil
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
خود این آقای بهمنی چی ؟؟؟ کسی با ایشون کاری نداره ؟
تالاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
0
نه پس می خواستین حکم هم دریافت کنید؟!!! یه شوخی بوده واسه دل خوشی ما.
نظرات بینندگان