arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰

داماد احمدی ن‍ژاد: خانوادگی به آمریکا دعوت شدیم اما نرفتیم

وی تأکید کرد: نه تنها در این مأموریت خارجی که درهیچ سفر خارجی باعنوان مأموریت دولتی حضور نداشته‏ام.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی خورشیدی گفت: علیرغم صدور روادید برای خود و خانواده‌ام جهت شرکت در اجلاس سازمان ملل همراه رئیس‌جمهور به آمریکا نرفتیم.

به گزارش انتخاب، مهدی خورشیدی دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور که میهمان رادیو گفت‌وگو بود، با اشاره به حضور برخی مشاورین و نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور در سفر اخیر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس سازمان ملل متحد با ابراز تأسف از انتشار اخبار کذب و نادرست در خصوص سفر وی و خانواده‌اش به نیویورک گفت: جا دارد یک انتقاد منصفانه را از سایت منتشر کننده خبر داشته باشم که این خبر را منتشر کرد اما خوب بود شهامت انتشار به موقع تکذیبیه را هم داشتند نه اینکه به جای عذر خواهی تیتر بزنند "دفتر رئیس‌جمهور چه  چیزی  را تکذیب می‌کند؟ "

خورشیدی در ادامه تصریح کرد: علیرغم صدور روادید برای خود و خانواده‌ام جهت شرکت در اجلاس سازمان ملل همراه ریاست محترم جمهوری نبوده‏ام.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، وی تأکید کرد: نه تنها در این مأموریت خارجی که درهیچ سفر خارجی باعنوان مأموریت دولتی حضور نداشته‏ام.

دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور با ابراز تأسف از انتقادات غرض ورزانه نسبت به مسئولین دولت یا دیگر افراد خواستار تذکر به رسانه‌های گروهی درباره رفتارهایی شد که باعث بروز التهابات کاذب در جامعه می‌شود.

وی با اشار ه به لزوم رعایت اخلاق در جامعه بالاخص در فضای رسانه‏ای کشور یادآور شد: حوزه مشاوران جوان ارتباطی با دبیرخانه مشاورین رئیس‌‌جمهور ندارد و دبیرخانه شورای مشاورین از نظر ساختاری مستقل است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
1
11
akhey narahat shodan beheshon bar khordee
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
1
5
شما چه کاره هیئت ایرانی بودید که دعوت شدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
1
5
از طرف کی وبرای چه کاری دعوت شده بوده
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
0
اين براي چندصدمين بار است كه متاسفانه انتخاب خبري را درج و سپس خلاف آن ثابت مي شود .
نظرات بینندگان