arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۰۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
سید فاضل موسوی:

عوامل اصلی اختلاس ۳ هزار ملیارد تومانی شناسایی شده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون اصل نود مجلس از برگزاری ۴۰ جلسه توسط کمیته ویژه بررسی اختلاس در مجلس خبر داد و گفت: با بررسی‌های انجام شده ابعاد منتشر نشده ای از اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی روشن شده است.

سید فاضل موسوی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه گزارش کمیته ویژه بررسی تا هفته آینده به کمیسیون اصل نودم ارائه می‌شود، گفت: تاکنون تمام ابعاد تخلف اقتصادی از چگونگی شکل گیری، ماهیت و عوامل دخیل در تشکیل گروه امیر منصور آریا بررسی شده است. همچنین به چگونگی ایجاد شرکت‌های متعدد و جریان‌های کمک کننده به این گروه پرداخته شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط کمیته به این موضوع نیز پرداخته شده که کارهای گروه امیر منصور آریا تا چه اندازه قانونی و چه بخش‌هایی از اقدام های آنها غیرقانونی بوده است.

وی تأکید کرد: در مجموع هر آنچه که به روشن شدن ابعاد تازه‌ای از این تخلف اقتصادی کمک کند مورد توجه کمیته ویژه بوده است.

موسوی با بیان اینکه هم‌اکنون کمیته ویژه در حال بررسی فشارهای بیرونی بر روند وقوع این تخلف اقتصادی است، تصریح کرد: بررسی‌های اولیه کمیته حاکی از آن است که کسی که انجام این تخلف بزرگ بدون حمایت دیگران امکان پذیر نبوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس با بیان این که در روزهای آینده کمیته ویژه بررسی اختلاس به جمع‌بندی می‌رسد، گفت: چنانچه نواقصی در روند بررسی وجو داشته باشد جلسات دیگری تشکیل می‌شود اما هفته آینده به هیأت رییسه کمیسیون اصل نودم ارائه می‌شود.    

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس گفت: تاکنون کمیته ویژه بسیاری از عوامل دخیل در وقوع تخلف ۳هزارمیلیارد تومانی را شناسایی کرده و به زودی سایر افراد و جریان‌های دخیل نیز شناسایی می‌شوند اما در حال حاضر نمی‌توان از آنها نام برد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
0
3
بچه ها تا اسمتون به عنوان اختلاس گر در نیومده به خاوری بپیوندید...هم فال و هم تماشا!
نظرات بینندگان