arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از غیبت عجیب مدیر عملیات فیسبوک تا رباتی که ویولون می نوازد

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

دولت انگلستان قصد دارد یک شهر هوشمند مجهز به شبکه ارتباطی 5G  در این کشور افتتاح کند. شهری که بالغ بر 200 میلیون پوند هزینه خواهد داشت .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تلگرام جای خود را به یک سامانه مشابه ملی خواهد داد و فکر می کنم این اتفاق حداکثر تا پایان ماه جاری بیافتد..مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

رونق استفاده از گوشی های هوشمند،در هند مدیون نرم افرازها و محتواهایی است که برای یکی از 23 زبان هندی  طراحی شده اند. زبان هایی محلی که اگر نبودند هندی ها تکنولوژی را کمتر دنبال می کردند..مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

شریل سندبرگ مدیر عملیات فیسبوک ، به عنوان دست راست زاکربرگ و یکی از مهم ترین مقام های این شرکت تا کنون در حاشیه امن خبری قرار گرفته و هیچ اتهامی به وی معطوف نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

ربات نوازنده تویوتا، یکی از هنرمند ترین ربات هایی است که تا کنون رونمایی شده است. این ربات که نخستین بار در سال 2015 رونمایی شد، اکنون با قطعات بیشتر و ملودی هایی پیچیده تر در جریان یک نمایشگاه فناوری در ژاپن رونمایی مجدد شده است .فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

 

به روز رسانی سیستم عامل جدید آیفون یک قابلیت جالب را برای اشتراک گذاری امن رمز وای فای برای کاربران فراهم کرده است . از طریق این قابلیت امکان اشتراک وای فای بین دو سیستم عامل مجهز به آی او اس 11 فراهم است. کافیست به بخش تنظیمات رفته و رمز خود را وارد کنید . سپس این رمز را با دستگاه همسان خود به اشتراک بگذارید .فیلم این خبر را اینجا مشاهده کنید.

 

یک هکر سرشناس روسی تبار که با اتهام به خطر انداختن 100 میلیون حساب کاربری لینکدین ،اسپرینگ فرم و دراپ باکس رو به رو است برای دادرسی به خاک آمریکا وارد شد .مشروح خبر را اینجا ببینید.

نظرات بینندگان