arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰

تابش:حضور اصلاح طلبان منوط به تصمیم گیری و نتیجه گیری جمعی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فراکسیون اقلیت مجلس گفت:اصلاحات قائم به افراد نیست و یک فکر و ایده و آرمان است و البته دست تمام شخصیت هایی که می توانند در رسیدن به اهدافمان کمک کنند را می فشاریم.

به گزارش انتخاب، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به احتمال رایزنی اصلاح طلبان با برخی چهره های معتدل، به پایگاه خبری اعتدال تصریح کرد:ما به اصولی معتقدیم و از آنها به هیچ وجه تخطی نمی کنیم و تغییری هم درتحقق و پایبندی  به اصولمان پیدا نشده است؛هر کسی که می تواند ما را در این جهت کمک بکند ما استقبال کرده و دستش را می فشاریم و در دستیابی به اهداف از آنها استفاده می کنیم.
رییس فراکسیون اصلاح طلبان (اقلیت) مجلس شورای اسلامی افزود:شخصیت های برجسته نظام نظیر آقایان هاشمی رفسنجانی،سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی برای ما محترم هستند،اما اصلاحات در هر صورتی قائم به افراد نیست و یک فکر و ایده و آرمان است که مورد اقبال درجامعه قرار گرفته است و البته دست تمام شخصیت هایی که می توانند در رسیدن به اهدافمان کمک کنند،را در این باره می فشاریم و از آرا ، اعقاید و نظراتشان استقبال می کنیم.
تابش ادامه داد:بنده از حضور یافتن یا نیافتن چهره ای شاخص و برجسته اصلاح طلب در انتخابات اطلاع ندارم اما هر کسی که بتواند نقش مثبتی در مجلس برای تحقق اهداف اصلاح طلبان ایفا کند،مورد استقبال ما قرارخواهد گرفت.
رییس فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی درخاتمه گفت:چگونگی حضوراصلاح طلبان درانتخابات مجلس نهم فقط منوط به تصمیم گیری کلی و نتیجه گیری جمعی خواهد بود که امیدواریم تا آخر ماه جاری ، تصمیم خود را بگیریم.
نظرات بینندگان