arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

داورزنی: خادم به مجمع چراغ سبز داده / او ۶ روز فرصت دارد تا بازگردد وگرنه تصمیم دیگری گرفته خواهد شد

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری و درخواست اعضای مجمع فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع تا روز یکشنبه فرصت دهد تا مقدمات بازگشت خادم را فراهم کند در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیگیری و درخواست اعضای مجمع فدراسیون کشتی، وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع تا روز یکشنبه فرصت دهد تا مقدمات بازگشت خادم را فراهم کند در غیر این صورت تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری دومین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی درباره مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: حدود ۴۵ روز پیش خادم از سمت خود استعفا داد و با برگزاری نخستین مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشتی، اعضای مجمع این درخواست را داشتند تا فرصت یک ماهه‌ای را برای بازگشت خادم داشته باشند که این موضوع مورد موافقت قرار گرفت. مردم از کشتی انتظارات زیادی دارند چرا که کشتی همواره در مسابقه‌های بین‌المللی سبد ورزش ایران را پرمدال کرده است و به خاطر اهمیتی که دارد همیشه زیر ذره‌بین مردم و کارشناسان بوده است. به همین دلیل برای همه مهم است که فدراسیون کشتی با ثبات باشد تا برنامه‌هایش را در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های المپیک پیش ببرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: بلاتکلیفی‌های اخیر در فدراسیون کشتی باعث شد به برخی مسائل دامن زده شود و مردم نگران آینده کشتی باشند. وزارت نیز بر حسب تکلیف قانونی خود باید عمل می‌کرد. طی درخواستی که اعضای مجمع داشتند، بار دیگر دومین جلسه مجمع برگزار شد و برخی روسای هیات‌ها و نهادها نقطه نظرات خود را اعلام کردند و گفتند با توجه به مذاکرات انجام شده طی یک ماه گذشته، شاید شرایط لازم برای بازگشت خادم فراهم شده باشد و با چراغ سبز او مواجه شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای مجمع در این جلسه از وزارت ورزش و جوانان خواستند این بار مجمع تکلیف کند که خادم بازگردد. ما هم با توجه به اینکه همواره از فعالیت‌های همه فدراسیون‌ها و مخصوصا کشتی با توجه به اهمیت آن حمایت کرده‌ایم نقطه نظرات دوستان را به خوبی گوش دادیم و به وظایف قانونی خود عمل کردیم.

داورزنی با بیان اینکه واگذار کردن مسئولیت‌ها از سوی رییس فدراسیون کشتی به نایب رییس فدراسیون نمی‌تواند نافی مسئولیت او باشد، خاطرنشان کرد: اگر اتفاقی در کشتی بیفتد، باز رییس فدراسیون است که باید پاسخگو باشد هرچند که تفویض اختیار کرده باشد. در این جلسه بحث‌های زیادی مطرح شد. اعضا از وزارت خواستند با توجه به در پیش بودن عید مبعث در روز شنبه، تا روز یکشنبه هفته آینده به آن‌ها فرصت بدهیم تا خادم کارش را در فدراسیون آغاز کند که ما هم با این درخواست موافقت کردیم.

نظرات بینندگان