arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰

روسیه: ایران را تحریم می کنیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


معاون وزير خارجه روسيه گفت، درصورتي که تهران همچنان پايبند به غني‌سازي اورانيوم خود و با بالا بردن درصد آن باشد، با تحريم جدي غرب مواجه است.

به گزارش انتخاب، "سرگي ريابکف" در گفت وگو با خبرگزاري اينترفکس گفت که پس از پافشاري ايران براي افزايش ميزان و درصد غني سازي اورانيوم خود تحريم تهران جنبه حقيقي‌تري به خود پيدا کرده است.

وي گفت: روسيه معتقد است، هنوز امکان مبادله اورانيوم غني شده توسط تهران با کشورهاي غربي وجود دارد.

معاون وزير خارجه روسيه افزود: با اين حال مسکو تمام تلاش خود را جهت به تعويق انداختن تحريم‌ها انجام مي‌دهد، با اينکه بشدت تحت فشار کشورهاي غربي قرار دارد.

اين درحالي است که تهران پيشاپيش بي‌تأثير بودن تحريم‌هاي بين المللي عليه خود را اعلام و تأکيد کرده که اين تحريم‌ها هيچ‌گاه نخواهند توانست تهران را از ادامه برنامه هسته‌اي خود بازدارند.

باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا که در يک  کنفرانسي مطبوعاتي شرکت کرده بود، به شکلي غافلگيرکننده اعلام کرد: درصورتي که ايران مبادله اورانيوم غني شده با غرب را رد کند، تحريم‌هاي جديدي عليه آن اعمال خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
24
روسيه ابوالمنافع
البرز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
27
1
غلط میکنید، مگه آمریکا چه غلطی تونست بکنه که شماها بتونید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
2
مواضع روسیه با هر مصلحت و تدبیر و برنامه ای که اعلام شده و یا میشود کمک بسیار بزرگی به ماست که در جهان یک قطبی امروز فقط و فقط به عقل و شعور و توانایی ها و منافع ملی خودمان تکیه کنیم و در محاسبات و درگیریها و تنش ها و مذاکرات و مجادلات سیاسی و اقتصادیمان با جهان بویژه غرب گذشته را به حال و امروز را به فردا پیوند زنیم.
نظرات بینندگان