arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از تهدید بریتانیا به پاتک علیه روسیه تا فناوری کشف مجرم بین 50 هزار نفر

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

وال بت نام یک گجت هوشمند جدید است که می تواند داخل دیوارهای خانه را درست مثل یک دستگاه رادیولوژی به شما نشان دهد .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک سرانجام اعلام کرد که تسلا آماده است روند سوددهی گسترده خود را آغاز کند. این در حالی است که این روزها سرنوشت تسلا 3 در مظن انتقادات است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک تکنولوژی جدید، آماده است تا تمامی احساسات افراد را بدون کم و کاست تشخیص دهد ،آن هم تنها از طریق بررسی چهره .مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت انگلستان اعلام کرد در صورتی که زیرساخت های دولتی از سوی روسیه مورد حمله  قرار گیرد، انگلستان می تواند حمله سایبری متقابلی را انجام دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص حمله به سوریه طی روزهای پیش از حمله و پس از آن سخنان جنجالی پر شماری را مطرح کرد . اما علت این حضور مداوم در فضای مجازی چیست ؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از گزارش ها و تصاویر حکایت از آن دارند که نام جدیدترین سیستم عامل اندروید ،بستنی یخی (popsicle) است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فناوری تشخیص چهره جدید در چین موفق شد  یک مظنون را از بین  جمعیتی 50 هزار  نفری تشخیص دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ناسا قصد دارد با همراهی پروژه اسپیس ایکس نوعی فضاپیمای جدید  را برای پیدا کردن" زمین دوم"راه اندازی و روانه فضا  کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماشین هوشمند خودران و جدید کمپانی رنو قادر است با کمک تکنولوژی واقعیت مجازی و عینک های vr  راننده را از استفاده از فرمان بی نیاز کند . فیلم این خبر را اینجا ببینید. 

نظرات بینندگان