arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰

جریان انحرافی در بازار به روایت دکتر احمدی نژاد

رییس جمهور در جمع مردم همدان گفت : ملت ایران مورد تمجید مراکز اقتصادی جهان قرار گرفت حال آن که ‌هیچ گاه در32 سال زبان آنها به تمجید ملت ایران نچرخید .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور در جمع مردم همدان گفت : ملت ایران مورد تمجید مراکز اقتصادی جهان قرار گرفت حال آن که ‌هیچ گاه در32 سال زبان آنها به تمجید ملت ایران نچرخید .

به گزارش انتخاب ، احمدی نژاد افزود:‌ مجبور شدند به عظمت ملت ایران اذعان و ملت ایران را به عنوان ملت نمونه معرفی کنند اما دشمنان و بعضی بدخواهان می خواهند کاری کنند که این شیرینی عظیم را به کام ملت تلخ کنند .

آقای احمدی نژاد ادامه داد: هر روز فضاسازی می کنند ، اطلاعات غلط می دهند ، بازار را تحریک و سعی می کنند انحراف در بازار به وجود آورند .

رئیس جمهور با اشاره به افزایش قیمت سکه در جهان گفت: مگر چقدر سکه نیاز داریم ؟ مگر سکه خوردنی و غذاست؟ مردم برای بعضی مراسم و هدیه دادن ها به آن نیاز دارند .

آقای احمدی نژاد افزود: با پول های کلان وارد می شوند و مقدار فروانی سکه می خرند تا بازار را به هم بریزند .

وی ادامه داد:‌ در بازار ارز هم همین کار را می کنند اما ‌آن قدر ذخیره ارز داریم که همه نیازهای کشور ، واردات و مسافرت های کشور به خوبی صورت می گیرد .

رئیس جمهور تصریح کرد: اگر این زشت کاری ها و خودخواهی ها نباشد قیمت ارز باید پایین بیاید چون اکنون یک دلار آمریکا در اقتصاد ما به اندازه900 تومان هم نمی ارزد اما وارد می شوند و هرچه بانک مرکزی می ریزد ، می خرند و هی فضا سازی می کنند و می گویند قیمت ارز باید بالا برود .

آقای احمدی نژاد گفت:‌ چرا ؟ برای اینکه چون دیدند اقتصاد ما رو به شکوفایی است و ‌کارهای بزرگ اقتصادی انجام داده می شود ، می خواهند به هم بزنند ،
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
0
6
ما آخر نفهميديم اين سايتهاي خبري غربي دوستن يا دشمن. وقتي ازمون بد مينويسن ميشن همدست صهيونيستها وقتي خوب مي نويسن حرفهاشون ميشه سنگ براي زدن به رقيب.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
0
0
آقای احمدی نزاد چه کسانی توانایی خرید سکه به میزان زیاد را دارند الان بنده میتوانم یکعدد بخرم که به این سود کردن نمیگن.اگر بالای 200 بخری میشود سود کرد و یا اسمش را تجارت گذاشت.پس کسانی از جنس مدیران و با خبران از وضعیت سکه وارز اقدام به خرید بالا میکنند نه ملت عادی.حکایت قاچاق سوخت وسیگار و ماهواره است دویا سه نفر چند تا ماهواره میتونن قاچاق کنند ؟10تا 20 تا؟بابا تشکیلات منسجم وبا نفوذ و بالای 50هزار نفر میخواهد تا این مقدار ماهواره وارد کشور کنند.غیراز این است.
نظرات بینندگان