arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از ربات مصاحبه گر تا رکورد انگلستان در انرژی های سبز

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

ربات مصاحبه گر،یکی از جالب ترین انواع ربات در جهان است که می تواند به سادگی تشخیص دهد کدام افراد برای کدام مشاغل آمادگی دارند و یا مناسب هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

حکم حبس دو ساله برای جوان بریتانیایی که بسیاری از مقامات ایالات متحده  را هک کرده و آزار داده بود صادر شد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نمایشگاه دیجیتال بی ام و در طول یک روز و با هدف رونمایی از جدیدترین نوآوری های این شرکت در حوزه فناوری برگزار شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ادعای کمیته ملی دموکرات (DNC) حکایت از آن دارد که  روسیه ، ترامپ و ویکی لیکس  پیش از سال 2016 یک همکاری سایبری را آغاز کرده بودند. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یوجین کسپرسکی مدیر موسسه «کسپرسکی»  از جک دورسی موسس توییتر به دلیل عدم توجه به برخی ممنوعیت های آگهی شکایت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

انگلستان 55 ساعت را  بدون  استفاده از قدرت ذغال سنگ طی کرده است. موضوعی که می تواند یک رکورد بی سابقه در تاریخ این کشور در نظر گرفته شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ناسا،به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پرتاب تاریخی "تلسکوپ فضایی هابل"، تصاویر خیره کننده‌ای از "پرورشگاه ستاره‌ای عظیم" موسوم به"سحابی مرداب" (Lagoon Nebula) به اشتراک گذاشته است.فیلم این خبر را اینجا ببینید. 

موتور سیکلت یک میلیون دلاری، Massimo T12، در نمایشگاه موناکو به نمایش گذاشته شد. T12 Massimo یک موتورسیکلت سفارشی با قیمت تخمین زده شده 1،000،000 دلار (€ 813،355) است.فیلم این خبر را اینجا ببینید. 

دستبند هوشمند «ویو»یک محصول کاربردی و راحت برای همه افراد جامعه است . این دستبند 3 وظیفه را هوشمندانه مدیریت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شارژر هوشمند esoqi  یک کجت با ارزش برای افرادی است که ساعات زیادی را در خودرو حضور دارند و در نتیجه به شارژر و برق شهری دسترسی ندارند.مشروح خبر را اینجا ببینید. 

نظرات بینندگان