arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

اوبلاک احتمال جدایی‌اش از اتلتیکومادرید را رد نکرد

دروازه‌بان اسلوونیایی روخی‌بلانکو احتمال جدایی‌اش از این تیم را رد نکرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش تسنیم، یان اوبلاک 25 ساله که از زمان پیوستنش به اتلتیکومادرید تا کنون 108 بازی لالیگایی برای این تیم اسپانیایی انجام داده با عملکرد خوب خود در این تیم توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده که یکی از آنها لیورپول است.  

اوبلاک که تا سال 2021 با روخی‌بلانکو قرارداد دارد، در مواجهه با پرسشی در مورد شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش گفت: خبری نیست. من با اتلتیکو قراردادی دارم که دو سال پیش آن را امضا کردم. کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، حتی من. ترجیح می‌دهم ابتدا فصل را به پایان ببرم و امیدوارم این با کسب جام همراه شود، سپس خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من با اتلتیکو قرارداد دارم. در حال حاضر به چیزی غیر اتلتیکو مادرید فکر نمی‌کنم.  

دروازه‌بان اسلوونیایی روخی‌بلانکو اما احتمال جدایی‌اش از این تیم را رد نکرد و تأکید کرد: اطمینان دارم که اتلتیکو پیشرفت خواهد کرد و باید ببینیم چه اتفاقی هم برای من خواهد افتاد، اما در حال حاضر اینجا هستم من تا سال 2021 با اتلتیکومادرید قرارداد دارم. اگر به کارم در این تیم ادامه بدهم که با یکدیگر رشد خواهیم کرد، در غیر اینصورت باشگاه به رشد خود ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان