arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۳۳۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از به روز رسانی «ادوبی» تا ربات هوشمند جراحی مغز

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت مشهور ادوبی یکی از قدرتمند ترین ابزارهای خود یعنی «لایت روم» را به روز رسانی کرد. این به روزرسانی شامل ویرایش و رنگبندی های جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران دانشگاه کویین کانادا نوعی سیستم جدید ابداع کرده اند که می تواند حضور فیزیکی یک فرد را از طریق سیستم های هولوگرام به چند نقطه از جهان انتقال دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیران ارشد فیس بوک در تلاش هستند تا پیش از حضور زاکربرگ در پارلمان اروپا به یک توافق نسبی در خصوص شرایط پرسش و پاسخ ها دست پیدا کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ربات هوشمند برای جراحی جمجمه یکی از جدیدترین دستاوردهای دنیای پزشکی است که اتفاقا نامزد دریافت جایزه نوآوری پزشکی نیز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نسخه دوم عینک هوشمند اسنپ چت به بازار معرفی شد.عینکی موسوم به Snapchat Spectacles 2 که در برابر آب و ضربات مقاوم تر است .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان پلیس اتحادیه اروپا(یوروپل) بزرگترین وب سایت برای استخدام کارشناسان سایبری را تعطیل می کند.مشرح خبر را اینجا بخوانید.

پژوهشگران موسسه « RAND » معتقدند که  هوش مصنوعی در آینده می تواند بازیگر  اصلی برای وقوع جنگ جهانی هسته ای باشد و انسان ها را به تصمیم گیری های فاجعه بار تقویت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستگاه هوشمند موسوم به "mii food service" قادر است هر نوع میوه ای را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل پوست کنده و تحویل دهد.فیلم این خبر را اینجا ببینید.

نظرات بینندگان