arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛از هشدار بیل گیتس تا جزر و مدهای بیت کوین

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

پس از حوادث تیراندازی ماه های گذشته در مدرسه ای در ایالات متحده، مقامات محلی این کشور به فکر استفاده از ربات ها برای تامین امنیت افتاده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آمازون اعلام کرد که به زودی قیمت اشتراک سالانه برای «عضویت نخستین» را بالاتر می برد.قرار است سرویس آمازون از ماه آینده مبلغ 20 دلار برای عضویت مشتریان آمریکایی خود بیفزاید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیل گیتس هشدار داد که حملات بیولوژیکی می توانند در عرض مدتی کوتاه تا  30 میلیون نفر را به سمت مرگ سوق دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کارشناسان اقتصادی معتقدند پس از جزر و مدهای فراوان در خصوص بیت کوین باید منتظر یک دوره پایدار و خسته کننده از رکود باشیم .مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سرگئی برین، یکی از موسسان گوگل، در نامه ای سرگشاده که خطاب به کارمندان شرکت های تابعه آلفابت نوشته بر اهمیت «هوش مصنوعی» در جهان امروز تاکید کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کمپانی تویوتا در نظر دارد تا سال 2020 مبلغ 170 میلیون دلار را در می سی سی پی سرمایه گذاری کند. پیش بینی می شود این سرمایه گذاری زمینه را برای ایجاد 400 شغل جدید فراهم کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سهامداران شرکت تسلا در مورد جایگزین کردن ایلان ماسک با یک رئیس هیئت مدیره دیگر رای گیری خواهند کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیر عامل شرکت آمازون اعلام کرد که فردا {یکشنبه} از جدیدترین نسخه موشک های موسوم به (Blue Origin) رونمایی خواهد کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک یک دستگاه جالب توسعه داده است که کاربران را قادر می‌کند تا ایمیل‌ و پیام‌هایشان را با پوست خود بخوانند.ویدئوی این خبر را اینجا ببینید.

شارژر دوستدار محیط زیست بادی و آبی ، یکی از جدیدترین گجت هایی است که می تواند به روشی بسیار ساده خواسته های کاربران را اجرا کند و البته به محیط زیست نیز لطمه و آسیبی نزند. فیلم این خبر را اینجا ببینید. 

 

نظرات بینندگان