arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۰

دانش آموزان کره جنوبي از ده سالگي از تلفن همراه استفاده مي‌کنند

در این تحقیق که پژوهشگران دانشگاه دانکوک آن را آنجام داده اند ، شش هزار و پنجاه و دو دانش آموز در رده های ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان شرکت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر نوشت: نتایج تازه ترین تحقیقات که امروز جمعه در کره جنوبی منتشر شد نشان می دهد بیش از نود درصد از بچه مدرسه ای ها در این کشور تلفن همراه دارند .

در این بررسی ها همچنین معلوم شده است میانگین سنی آغاز استفاده از تلفن همراه در کره جنوبی حدود ده سال و چهار ماه است .

در این تحقیق که پژوهشگران دانشگاه دانکوک آن را آنجام داده اند ، شش هزار و پنجاه و دو دانش آموز در رده های ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، نتایج این بررسی نشان می دهد حدود نود و شش درصد از دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی و هشتاد و سه درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی تلفن همراه دارند و میانگین هزینه ماهانه مکالمه تلفن همراه آنان ،‌ حدود بیست و هفت هزار و دویست و نود وون معادل بیست و سه دلار برآورد می شود.

حدود چهل و هشت درصد از دانش آموزان دوره ابتدایی مدارس کره جنوبی در این نظرسنجی به لزوم ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدرسه پاسخ مثبت دادند ولی بیش از هفتاد درصد از دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی با این سیاست مخالفت کردند .

با این همه ایده ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در مدارس با استقبال و حمایت شدید آموزگاران روبرو شد .

آنها تاکید کردند با این کار کنترل آموزگاران بر دانش آموزان در طول کلاس بیشتر خواهد شد .

شمار کاربران تلفن همراه در کره جنوبی تا پایان ماه فوریه حدود پنجاه و یک میلیون نفر اعلام شده است .

این در حالیست که کره جنوبی چهل و هشت میلیون و ششصد هزار نفر جمعیت دارد بنابراین شمار زیادی از مردم بیش از یک گوشی تلفن همراه دارند .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
khaharzadaeye man mire amadegi mobail dare vaghti az amadegi miad azash estefade mikone.iranam chan sal dg mishe mesle kore
نظرات بینندگان