arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۰

فرمانده کل سپاه: حوادث دوران تلخ اصلاحات به منظور خاموش کردن نور خدا اتفاق افتاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ‌‌فهمیدن ارتباط میان ‌انقلاب‌های منطقه و انقلاب اسلامی ایران چشم بصیرت می‌خواهد‌.

سردار سرلشکر محمد‌علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اجتماع 31 هزار نفری گردان‌های امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ که در محل دهکده مقاومت برگزار شد، با اشاره به نقش بسیج و بسیجیان در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: بسیجیان در مقاطع مختلف مانند حوادثی که در دوران تلخ اصلاحات به منظور خاموش کردن نور خدا اتفاق افتاد، با از جان گذشتگی توانستند این انقلاب و جمهوری اسلامی را حفظ کنند.

اهم اظهات وی به شرح زیر است:

*دشمن حتی یک لحظه هم برای نابودی انقلاب و تاثیرات آن کوتاه نخواهد آمد. آنها پس از احیای ارزش‌ها و ایستادگی مردم و رهبر انقلاب تمام توان خود را به کار گرفتند تا به قول خودشان با انقلاب نرم یا مخملی بتوانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند.اما با فداکاری و اقدامات موثری که همه مردم به ویژه بسیجیان در تهران انجام دادند، همگان دیدند ‌در فتنه 88 که آزمایشی بسیار سخت بود، مردم بصیر ما به خصوص در تهران در صحنه‌های مختلف حاضر شدند و این امر نصرت الهی را به دنبال داشت.

*یاری خدا همیشه متوجه کسانی است که در راه احیای اهداف الهی حرکت می‌کنند. این امر نتایج بسیار بزرگی در داخل و خارج از کشور در جوامع اسلامی و همچنین در مجامع غربی به خصوص در آمریکا داشت و همه باید بدانند که این حوادث دقیقا مرتبط با انقلاب اسلامی و پایداری مردم ما است.

*فهمیدن ارتباط این حوادث و انقلاب اسلامی ایران چشم بصیرت می‌خواهد. خوش به حال کسانی که با ایمان راسخ به انقلاب معتقدند و می‌دانند که پایان این راه وعده الهی مبنی بر ظهور منجی و ولی عصر است.

*ما در زمانی زندگی می‌کنیم که با چشم خود شاهد نتایج این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها در راه خدا هستیم که این نتایج به برکت خون‌های زیاد شهیدان به دست آمده و به همین دلیل تکلیف بزرگی را بر دوش ما قرار داده است.

وظایف گردان‌های امنیتی امام علی (ع)

این گردان‌ها با توجه به حساسیت‌های که در ماموریت‌های خود در عرصه‌های اجتماعی دارند، عملکرد‌شان تاثیر زیادی بر وضعیت انقلاب در داخل خواهد داشت.

*هدف اصلی یک گردان مردمی و بسیجی علاوه بر دفاع از امنیت توسعه انقلاب، عمق بخشی به آن و جذب حداکثری مردم است که این امر باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

*ما با بهره‌گیری از حوادث گذشته و تجربیات خوبی که برای آینده کسب کرده‌ایم، متوجه شده‌ایم که حوادث آینده هر چند که نظر کلان ممکن است با گذشته مشترکاتی داشته باشد اما مثل هم نیستند و کیفیت هر حادثه در عرصه‌های امنیتی دفاعی، سیاسی و اجتماعی با یکدیگر متفاوت است.

*ماهیت تهدیدات در حال تغییر است و این هنر سپاه و بسیج است که خود را با این تغییر هماهنگ کرده و به شناخت تهدیداتی بپردازند که در آینده انقلاب را مورد تهدید خود قرار می دهد.
نظرات بینندگان