arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰

باهنر: جریان فتنه، انحرافی و فساد در برخی مواقع دستشان در یک کاسه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد رضا باهنر قائم مقام دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جریان فتنه، انحرافی و فساد اگر چه تفاوت هایی دارند اما در برخی مواقع دستشان در یک کاسه است.

 محمد رضا باهنر اظهار داشت: انتخابات دوره نهم مجلس ویژگی های همه انتخابات های گذشته را دارد و البته به دلایلی این انتخابات مهمترین و حساسترین انتخاباتی است که در آینده کشور و حتی در انتخابات رئیس جمهوری تاثیر می گذارد.

باهنر در ادامه تصریح کرد: این انتخابات اولین انتخابات بعد از جریان فتنه 88 است که برگزار می شود. سران وابسته و سبک سر فتنه در سال 88 هزینه های سنگینی را به نظام وارد کردند. اگر چه در مقابله با آن مجاهدت عظیمی رخ داد و بصیرت مردم تعمیق پیدا کرد و منجر به حماسه نهم دی شد که در تاریخ خواهد ماند.

وی افزود: هنوز برخی خواب آن تلاش های مذبوحانه در سال 88 را برای نظام می بینند. رقیب اصلی ما در انتخابات آینده فتنه گران، سران فتنه و کسانی هستند که منافع شخصی و گروهی خود را به منافع استکبار گره زدند و برای مخدوش کردن نظام تلاش کردند اما به حمدالله خوابشان تعبیر نشد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: از چند ماه بعد از انتخابات سال 88 عد ای از فرهیختگان و منتقدین پیش بینی کردند که فتنه ای بزرگتر از فتنه سال 88 بوجود می آید که جریان انحرافی است. جریان انحرافی این بار از درون کسانی که مدعی اصولگرایی هستند بیرون آمد و خداوند این بار نیز تفضل فرمود و خیلی زود جریان اصولگرایی و جریان انحرافی را از یکدیگز متمایز شدند.

وی ادامه داد منحرفین دیدگاه های مختلفی در مسائل گوناگون دارند و دست داشتن در برخی فسادهای بزرگ اقتصادی توسط آنها به وجود آمده است.

باهنر با تاکید بر اینکه جریان انحرافی جدای از جریان اصولگرایی است بیان داشت: خطر جریان انحرافی برای انتخابات آینده همچنان تاکید کننده است.
نظرات بینندگان