arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کامیون/هتل گردشگری تا اظهارات جنجالی بیل گیتس در خصوص ترامپ

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

لامپ هوشمند گیاه پرور، یکی از جذاب ترین محصولات دنیای تکنولوژی است که برای علاقه مندان به گل و گیاه بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دوربین امنیتی دیجیتال« D-Link Omna» محصولی است که می تواند برای تمامی افراد خانواده کاربردی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت بورینگ به عنوان بخشی مهم از فعالیت های ایلان ماسک در حوزه تونل زیرزمینی لس آنجلس ، به طور رسمی اعلام کرد که هر یک ساعت رانندگی  با سرعت  150 مایل بر ساعت این تونل 1 دلار هزینه خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کامیون/هتل ویژه اقامت گردشگرانی است که به دنبال هیجان هستند و البته از نشستن در یک هتل برای ساعات طولانی لذت نمی برند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های مشهور اوبر و فیسبوک در اقداماتی کاملا مشابه در تلاشند تا با کمک تبلیغات به روزهای اوج خود بازگردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بیل گیتس  می گوید با توجه به این که سطح اطلاعات ترامپ بسیار ابتدایی است، بارها مجبور شده در هنگام صحبت با او مفاهیم ساده را چندین بار توضیح دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

2 هکر سوری متهم شده اند که طی حملاتی به کاخ سفید سعی کرده اند فعالیت های کاخ سفید را هدف قرار دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بخش اصلاح قوانین مجلس نمایندگان ایالات متحده، به اتفاق آرا به این نتیجه رسید که شرکت چینی ZTE را همچنان در فهرست تحریم ها نگه دارد. این در حالی است که دونالد ترامپ طی روزهای گذشته در قالب یک توییت ، وعده اصلاح این تحریم را به چینی ها داده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان