arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

زنوزی: نظرم ماندن نام «تراکتورسازی» است؛ هرطور هواداران بخواهند عمل می‌کنیم / یک مربی تراز اول از اروپا یا آمریکای جنوبی می‌آوریم

زنوزی در پاسخ به این پرسش که آیا نام باشگاه تراکتورسازی بعد از آمدن او تغییر خواهد کرد یا خیر؟ عنوان کرد: نظر خودم ماندن نام "تراکتورسازی" است اما این تیم متعلق به هواداران بوده و هر طور که آنها بخواهند عمل خواهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مالک جدید تراکتورسازی تبریز می‌گوید در حال مذاکره با مربیان تراز اول دنیا از دو قاره اروپا و آمریکای جنوبی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا زنوزی درباره خرید امتیاز باشگاه تراکتورسازی تبریز، توضیح داد: به خاطر درخواست مسئولان و هواداران این کار را انجام دادم تا کمکی به باشگاه تراکتورسازی انجام دهم. دیروز قرارداد انتقال ۱۰۰ درصد سهام امضا شد و از ۱۰ روز پیش نیز گزینه‌های سرمربیگری تیم را مورد بررسی قرار داده‌ایم. با گزینه‌های خارجی به صورت نامحسوس صحبت کرده‌ایم و این مذاکرات از امروز به صورت شفاف و رسمی شروع شده است و به دنبال این هستیم تا یک مربی تراز اول اروپایی یا آمریکای جنوبی را انتخاب کنیم اما برای این که تمرینات را زودتر شروع کنیم با دو، سه مربی ایرانی صحبت کرده‌ایم تا بیایند و در کادر فنی قرار گیرند تا بعد از انتخاب سرمربی جزو مربیان ما باشد.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال بازیکنان بومی است یا خیر؟ اظهار کرد: بر اساس سهمیه‌ای که داریم سه بازیکن تراز اول خارجی جذب خواهیم کرد. به دنبال بازیکنانی هستیم که تا به حال به آن کیفیت در ایران وجود نداشته است. ما به دنبال قهرمانی لیگ برتر هستیم و می‌خواهیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. از همین رو با جذب مربیان و بازیکنان خوب می‌خواهیم به این هدفمان برسیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره هدفگذاری بلند مدتش، گفت‌: ما باید به فوتبال به چشم صنعت نگاه کنیم. فوتبال تنها این نیست که یک بازی با حضور ۲۲ نفر برگزار شود و در نهایت یک نتیجه‌ای به دست آید. امروز در دنیا به فوتبال نگاه اقتصادی دارند و به آن "صنعت فوتبال " می‌گویند. نظر شخصی‌ام این است که باشگاه را در میان مدت نیز وارد بورس اوراق بهادار کنم و سهامش را تقدیم هواداران کنم تا در تیم سرمایه‌گذاری کنند تا هواداران هم بتوانند از باشگاه به عنوان یک منبع درآمد استفاده کنند.

زنوزی در پاسخ به این پرسش که آیا نام باشگاه تراکتورسازی بعد از آمدن او تغییر خواهد کرد یا خیر؟ عنوان کرد: نظر خودم ماندن نام "تراکتورسازی" است اما این تیم متعلق به هواداران بوده و هر طور که آنها بخواهند عمل خواهم کرد.

او در مورد محل برگزاری مسابقات تیم نیز اظهار کرد: خوشبختانه امکانات سخت افزاری در داخل مجموعه ما وجود دارد. محل برگزاری مسابقه نیز بستگی به استقبال هواداران دارد. سرمایه اصلی باشگاه تراکتورسازی، هوادارانش هستند و ما روی آنها حساب باز کرده‌ایم. فکر می‌کنم ورزشگاه بنیان دیزل ظرفیت کافی نداشته باشد. اگر تعداد هواداران در بازی‌ها کم باشد در بنیان دیزل بازی می‌کنیم و اگر تعدادشان زیاد باشد به یادگار امام (ره) می‌رویم.

نظرات بینندگان