arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۰

درخواست آیت الله مهدوی کنی از اعضاي جبهه پايداري

آيت‌الله مهدوي كني مجددا از اعضاي جبهه پايداري خواست تا در جلسات جبهه متحد اصولگرايان شركت كنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آيت‌الله مهدوي كني مجددا از اعضاي جبهه پايداري خواست تا در جلسات جبهه متحد اصولگرايان شركت كنند.

حجت‌السلام و المسلمين سالك، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در تشريح موارد مطرح شده در جلسه شب گذشته جامعه روحانيت مبارز كه به رياست آيت‌الله مهدوي كني برگزار شد، با بيان اين‌كه در اين جلسه در ارتباط با فضاي انتخابات و مسائل مرتبط با آن بحث شد، به جلسه اخير جبهه متحد اصولگرايان و دو مصوبه آن مبني بر انتخاب زاكاني به عنوان رييس ستاد انتخابات و متكي به عنوان دبير اجرايي آن اشاره كرد و افزود: ستادهاي استاني جبهه متحد اصولگرايان نيز با تنظيم آيين‌نامه‌هاي مربوطه تا هفته‌هاي آينده سازمان پيدا مي‌كنند.

وي افزود: در اين جلسه آيت‌الله مهدوي كني دبيركل جامعه روحانيت مبارز بار ديگر از اعضاي جبهه پايداري خواست كه در جلسات جبهه متحد اصولگرايان شركت كنند و اگر صحبتي دارند، مطرح كنند.

وي همچنين با بيان اينكه همانطور كه دكتر ولايتي اعلام كردند، فرد جديدي به گروه داوري اصولگرايان اضافه نشده است، گفت: بايد به معيارها و مطالبي كه مقام معظم رهبري در مورد انتخابات مطرح مي‌كنند، توجه و بر اساس آنها حركت كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه جبهه پايداري چه موقع با آيت‌الله مهدوي كني ديدار خواهد داشت، تصريح كرد: احتمال قوي داده مي شود كه اين جبهه با آيت‌الله مهدوي كني جلساتي داشته باشد و در آينده اين موضوع مشخص مي‌شود.

سالك همچنين با بيان اين‌كه در اين جلسه مباحث داخلي منطقه‌اي و بين‌المللي مورد بحث و بررسي قرار گرفت، به اتفاقات مصر اشاره كرد و اظهار داشت: همانطور كه مقام معظم رهبري تاكيد داشتند ملت مصر بايد مواظب باشند كه در پي اختلافات داخلي انقلاب آنها مصادره نشود و استكبار نيز تلاش دارد مردم مصر را به گونه‌اي مشغول كند، مردم ليبي را به گونه‌اي ديگر و بسيج عمومي عليه سوريه ايجاد كند.

وي با اشاره به موضع‌گيري برخي از مقامات عربستاني بعد از كنفرانس انتفاضه عليه شيعه و جمهوري اسلامي ايران گفت: اين موضع‌گيري‌ها در اين جلسه محكوم شد و از مصوبه اخير مجلس قانونگذاري اردن مبني بر حذف تابعيت دوگانه انتقاد شد.
نظرات بینندگان