arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۰

احمدی نژاد طرح ترور سفیر سعودی را طراحی کرده بود!

جوسازی رسانه های غربی با حمایت قاطع اعراب سعودی ادامه دارد. تازه ترین ادعای این منابع، "نقش احمدی نژاد در طرح ترور سفیر سعودی است"!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جوسازی رسانه های غربی با حمایت قاطع اعراب سعودی ادامه دارد. تازه ترین ادعای این منابع، "نقش احمدی نژاد در طرح ترور سفیر سعودی است"!

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، العربیه گزارش داد: محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران با همکاری سپاه قدس گروهی را برای انجام ترور در خارج از کشور تشکیل داده است!

این رسانه ی وهابی که از ابتدای آغاز به کارش، دشمنی دیرینه ای با جمهوری اسلامی ایران داشته است، اضافه کرده که این گروه ماموریت ترورمخالفان ایرانی برجسته و روزنامه نگاران و شخصیت های سیاسی معروف عرب و خارجی را برعهده دارد.



العربیه در ادامه افزوده: مسئولان بلندپایه این کشور نیز در جریان این طرح بوده‌اند!

العربیه که دادستان سرایی در این مورد را به اوج رسانده، افزوده است: احمدی نژاد تاکید کرده است پس از انجام این ترورها می توان این مساله را تبلیغ کرد که مردم جهان تحت عنوان " بیداری اسلامی " و با تاثیرگیری از انقلاب اسلامی ایران دست به این عملیات زده اند.

منابع افزودند : " گروه ترور وابسته به سپاه قدس برای کاهش فشار بر بشار اسد ماموریت تحریک و ارتباط با افراد مختلف در خارج و بکارگیری داوطلبان جدید برای انجام ترور در خارج را برعهده گرفته است."

العربیه در ادامه، اشاره‌ای به هویت این منابع نکرد و مدعی شد: این منابع که نخواستند نامشان منتشر شود اعلام کردند این گروه ماموریت ترور مخالفان ایرانی برجسته و روزنامه نگاران و شخصیت‌های سیاسی معروف عرب و خارجی را بر عهده دارد.

دو روز گذشته آمریکا مدعی شد که طرحی را خنثی کرده است که قرار بوده است در آن دو ایرانی سفیر عربستان سعودی در واشنگتن را ترور کنند. وزارت خارجه ایران این مطلب را کاملا رد کرد و آن را سناریو ساخته آمریکا دانست و از این اتهام‌زنی از آمریکا در سازمان ملل شکایت کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
4
3
کاش الان به جای احمدی نژاد نادر رییس جمهور بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
5
4
از این حرصم میگیره که بارها به توطئه ی غریب الوقوع آمریکا علیه ایران هشدار داده بودم.یادتونه در ماجرای گزارش رسانه های غربی علیه سردار سلیمانی نوشتم آنها می خواهند با کشته شدن بن لادن،برای خود دشمنی جدید بسازند؟باز بینی مطالب رسانه های آنها و سخنان فرماندهان نظامیشان نشان خواهد داد که آمریکا می خواسته با شبیه سازی حادثه یازده سپتامبر(البته با کمک منافقین) پیکان حملات خود را از القاعده و بن لادن،به سپاه قدس و سردار سلیمانی چرخانده و ایران را در مرکز توجه جهان قرار دهد.متاسفانه رسانه ها و مسئولین کشور دائما مشغول دعواهای مرغ و تخم مرغی هستند و نگاه استراتژیکی ندارند.لطفا هشیار شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
ببخشيدشما؟؟؟
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
5
2
اخه سعودی کیه که ایران بخواهد سفیرش تو امریکا ترور کنه
با نزدیک شدن به سال 2012 کم کم برای نابودی اماده
امریکا بشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
3
7
كافر همه را به كيش خود بيند !
شما سعودي ها هميشه در ترور و كشتن پيشقدم هستيد ! مگر دستور كشتار عظيم حجاج ايراني در سال 1367 كه توسط ملك فهد صادر شده بود را فراموش
كرديد ؟!!!!
نظرات بینندگان