arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی تلگرام برای اپل تا رقابت ایلان ماسک با بوئینگ

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

اپل تایید کرد که اجازه می دهد تلگرام به روزرسانی شود. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که این شرکت طی روزهای اخیر زیر فشار سنگین کاربران به علت توقف به روزرسانی تلگرام قرار داشت. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل به سبب نتایج موتور جستجوی خود در خصوص یک سناتور جمهوری خواه عذرخواهی و اقدام به اصلاح اطلاعات پیرامون وی کرد.مشرروح خبر را اینجا بخوانید.

گجت هوشمند "Smartware " تضمین می کند که یخچال شما هرگز حاوی مواد غذایی فاسد نخواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ژاپنی کانن در بیانیه ای رسمی اعلام کرده که فروش EOS 1V، آخرین دوربین فیلمبرداری آنالوگ خود را متوقف خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از کارگران تسلا می گویند کارگاه نقاشی کارخانه تسلا بارها در آتش سوخته است و سیستم های تهویه این کارخانه ضعیف عمل می کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج نظرسنجی جدید موسسه «یوتیلیتی ویک» نشان داد که 47٪  از مردم پس از رسوایی های فیسبوک در زمان حضور در شبکه های اجتماعی احساس نا امنی می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

«مهندسی افکار عمومی در شبکه های اجتماعی» جزء مسال مهم این روزهای جهان است. تکنیکی که شاید سال ها پیش در تسخیر رسانه های تصویری و مکتوب بود اما اکنون تحت تسلط شرکت هایی در بستر شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.مصاحبه ما در این خصوص را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک در پاسخ به به طرح بوئینگ برای ارسال نخستین انسان به مریخ ، تنها یک پاسخ کوتاه را توییت کرد. پاسخی معنادار و البته کنایی.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان