arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۳۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۰۲ - ۲۳ مهر ۱۳۹۰

قسمت دوازدهم/جسورترین و شیرین ترین های هفته در "انتخاب"

پایگاه خبری تحلیلی"انتخاب" Entekhab.IR در نظر دارد ، آخر هر هفته (جمعه) نگاه و اشاره ای به جسورانه ترین و شیرین ترین اظهارنظرها توسط افراد مختلف داخلی و خارجی، داشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه خبری تحلیلی"انتخاب" Entekhab.IR در نظر دارد ، آخر هر هفته (جمعه) نگاه و اشاره ای به جسورانه ترین و شیرین ترین اظهارنظرها توسط افراد مختلف داخلی و خارجی، داشته باشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شیرین ترین ها :
 
 
 

 
1- جناب بهمنی
 
رییس کل محترم بانک مرکزی فرموده اند : "با شانتاژ چند نفر کناره گیری نمي‌كنم و به كسي در اين ارتباط باج نمي‌دهم." بله ! احسنت بر اینهمه توان . جناب بهمنی فرموده اند ایشان خودشان به عنوان شخصیت حقوقی در این پرونده اختلاس ، ببخشید تخلف 3 هزار میلیارد تومانی ( با صدای زیر و یکهویی بخوانید) ناقابل ، مدعی اند ، بنابراین دلیلی برای استعفا ندارند. بله قربان باید بایستند تا افرادی که تخلف کردند ، حتی اگر دستگاه نظارتی بانک هم بر آنها نظارت نداشته و این به ایشان هیچ ارتباطی ندارد ! ، به سزای عمل پلیدشان برسانند. این مدیران ما هم کلی باحالند ها ! نه عذرخواهی ، نه حتی یه کم ، یه کم اظهار پشیمانی نسبت به کارهایی که باید می کردند ، اما انجام نشده . مگه همین مدیرعامل اسبق یکی از بانکهای درگیر در قضیه ی اختلاس نبود که می گفت بعد از اینکه اختلاس شد و ما بعدش ، دقت بفرمایید ، بعدش فهمیدیم ، باید تشریف بیارن از ما تشکرات لازم به عمل بیارن ، و ما با خودمان گفتیم : خوب همینه دیگه برادر! راستی به ما چه ؟ اصلاً هوا موا خوبه ؟ آفتاب کی میاد ، شما کجا ؟ درخدمتیم قربان ، بسه دیگه برید بعدی!!!!
 
 

 
2- جناب وزیر محترم اقتصاد
 
آقا گیر میر بابت قضیه ، اختلاس ، تخلف و اینا نداریم ، یه دوتا صحبت فرمودند ، یه خورده با هم متناقض که البته اصلاً مهم نیست ، ما چون باید این بخش رو پر کنیم می گیم ، شما هم لطفاً یه نظر عنایت بفرمایید :
 
اول ) وزیر اقتصاد : اگر خاوری و مدیرعامل بانک صادرات توجه می کردند این فساد مالی پیش نمی آمد
 
دوم ) وزیر اقتصاد : آقای خاوری! برگرد و از خودت دفاع کن/ تنها اشتباه خاوری، عدم بازگشت به ایران است

 
ما نه که یه 6 سالیه ضعف IQ داریم ، نفهمیدیم ، این آقایون بالاخره کوتاهی کردند و در نتیجه این کوتاهی این تخلف روی داده ، یا این تخلف روی داده و آقایون توجه نکردند ، یا اصلاً یه آقایی از این دو آقا که برنگشته بی توجهی کرده و این تنها اشتباه اون آقایون بوده ، یا فساد مالی خودش یه پدیده ایه که خواهی نخواهی ایجاد میشه و تنها یه مشکل هست و اونم اینه که شما باید برگردی ! دیدید چه راحت ، حالا هی بگید تناقض داره ! ما با این همه ضریب هوشی پسماند به نتایج توپی هم رسیدیم و اون اینکه : " کار ، کار کانادایی هاست " اگر نه چرا انگلیسی صحبت می کنند و این خونه ای که به اون آقا که باید برگرده دادن شبیه خونه باکینگهام ایناس و اصلاً به ما چه خودمون رو درگیر این مباحث پیش پا افتاده می کنیم ، برو بعدی آقا جان . برو جانم !
 
 

3- آنجلینا جولی
 
با خبر شدیم دست‌اندركاران فيلم رسوايي پس از بررسي، حضور آنجليا جولي در ايران براي بازي در فيلم رسوايي را به صلاح ندانسته و اعلام كردند: درحال حاضر امكان همكاري با آنجلينا جولي وجود ندارد لذا مذاكرات متوقف شده است.
 
البته ما خودمان از اولش می دانستیم که اینها همه الکی بوده و این آنجلینا خانم برای بازی در یک فیلم ایرانی آنهم به نام " رسوایی" ایران تشریف نمی آورند و بعد از این پیش گویی ما که البته هیچ یک از افراد این جریان انحرافی هم در اون تاثیری نداشتند ، یه کمی به دوگوله فشار آوردیم و دیدیم برای سازندگان ، هی همچین بدک هم نمیشه ، زمان اکران ، بجای هزینه بالای تبلیغات ، همینکه مردم بگن این همون فیلمیه که آنجلینا خانم می خواست توش بازی کنه ، کلی فروش خواهد کرد و ما می مانیم که آیا اصلاً ، خوب چه خبر؟
 
البته در حذف این جولی خانم نباید از نقش کارگردان مسعود خان ده نمکی غافل شد که پیشنهاد حضور نامبرده ی معلوم الحال در فیلم متبوعشان را رد ، رد ، رد نمودند.
 

 
4- وزارت راه و شهرسازی :
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفته است : اگر نصب انشعاب آب، برق و گاز واحدهای مسکونی مهر تهران طولانی شود، مجبوریم آنها را افتتاح کنیم . ایشان اعلام فرموده اند تعداد واحدهایی که آب، برق، گاز و فاضلاب ندارند ، ده هزار ( 10000) واحد می باشد که در شهرهای جدید پرند، پردیس و هشتگرد آماده افتتاح هستند . حالا شما تصور کنید اون بیچاره هایی که با صد ، نه بابا هزار امید و آرزو پول جمع کرند و ثبت نام کرده اند ، وقتی خانه هایشان تحویل می شود و می بینند نه روشنایی دارد و نه آبی که مایه حیات است و نه گازی برای گرما و نه فاضلابی برای گلاب به روتون . خوب چه کاریه ، یه تعداد چادر بدن به این عزیزان ، هم ارزون تره ، هم قابل حمله و آقایون می تونن ادعا کنن هر کجای کشور برید ما با شماییم و مسکن شما رو تامین می کنیم و از این حرفها و اینکه ، اینهمه پول اضافی خرج نمیشه و یه عده جوون و پیر مرد بدبخت که فکر می کنند قراره صاحب خونه بشن توقعشون بالا نمیره و بعد که به زندگی در چادر عادت کردند ، میتونید خونه  ها رو هم بهشون تحویل بدید و کلی هم منت سرشون بگذارید و قس علی هذا به قول یه بزرگواری !
 
 
 
جسور ترین ها :
 
 

1- علی مطهری

علی آقای مطهری در اعتراض به عدم وصول طرح سؤال از رییس جمهور از سوی هیئت رئیسه مجلس متن استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرد.

بابا ایول ! بازم بابا ایول! چی بگیم ، بالاخره یکی پیدا شد سوال بکنه و تا جواب نگرفته ، ول کن نباشه . ما که کلی کف کردیم . البته نه ما و نه هیچ کس دیگه تمایلی به درگیری در میان مدیران ارشد کشور را نداریم ، اما خوب یکی بیاد از طرف موکلینش یه سوالی مطرح بکنه و از طرف اونا پافشاری بکنه و تا دید امکان دفاع از حق موکلینش وجود نداره ، بجای اینکه حقیقت رو فدای مصلحت بکنه ، استعفا کنه و بره ، ایول نداره ؟ نه جون ما ایول نداره ؟ داره دیگه !
 
 

2- اوباما

این تحرکات اخیر در آمریکا و بحران های مختلفی که وجود داره و اینکه انتخابات نزدیکه و مردم رو باید برای رای دادن به دموکراتها ترغیب کرد تا در انتخابات فرد مورد نظر اونها رای بیاره و اینکه تو ایام جنگ معمولاً مردم می ترسن رییس جمهوری که عامل ایجاد تنش بوده تغییر بدن ، جناب اوباما و هم فکران ایشان را برآن داشت تا یه خبر جالب رو علنی کنند. " طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا ، توسط ایران!" بعدش شبکه های خبری و رسانه های غول آسای غربی دست بکار شدند و طرح این ترور رو افشا! فرمودند.

نمی دونیم ، خوبه ؟ بده ؟ میانست؟ سقزه ؟ بانه است ؟ هرچی هست یه طرح کاملاً احمقانست که یه نفر ، پول داده به یه بدبختی که نه می تونسته متلک بگه و در ره ، نه میتونسته تجارت کنه و نه میتونسته هیچ غلطی بکنه و اون میره مکزیک ، پیش یه کارتل خفن مواد مخدر ، یه صد هزار دلار اخ میکنه و میگه تشریف می بری رستورانی که سفیر عربستان میاد یه بمب تیمیز میزاری و تا اون میره تو اونجا رو میبری آسمون ، ایول ! بعد کاشف به عمل میاد اون جناب یه خلافکار بوده که واسه کاهش مجازات با پلیس همکاری می کرده و اون این آق منصورو لو میده و بقیشم که خودتون میدونید.

بگذریم از تشابه نامهای معروف در این چند وقت اخیر که همه یه "منصور" دارند ، جان ما ، جان ما زدیم ها ! این طرح و افشا گریش جسورانه از نوع احمقانه نیست ؟ جناب اوباما باید یک فکر دیگه کنند برای کسب رای از مردم!
 
 

3- تیم ملی فوتبال ایران
 
آقا حالی داد این برد 6 بر 0 برابر بحرین و بیشتر از اون اینکه یه مربی درست حسابی و جنتلمن روی نیمکت تیم ملی میشینه و با هر گلی سه متر نمی پره هوا و حرکات محیرالعقول انجام بده . ای ول کارلوس با کلاس ! فقط یه نکته به بر و بچ سرپرست و همراه و مدیر و رییس  ، آقا این تعداد کارت های قرمز و زرد رو بشمارید ، نکنه کلی بدویم و بعد بگن ، به علت بی توجهی به محرومیت فلان بازیکنن ، باختید بره پی کارش !!! 
 
یه نکته ای هم به برخی دوستان ، فوتباله عزیز ، میدون جنگ و سیاست نیست که ، تکنیک و آمادگی بدنی باعث پیروزی میشه و حریف هم چه ضعیف و چه قوی حریفه و تیم ملی باید برای نام ایران و با تمام توان بازی کنه و انشاءالله پیروز بشه. همین .
 
 

4- صادرات غیر نفتی :
 
این آمار صارات غیر نفتی یکی از جسورانه ترین آمارهاییه که ارائه میشه. چرا ؟ توجه بفرمایید به آمار رائه شده از سوی جناب غضنفری وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت که فرموده اند : «نسبت واردات به صادرات غیرنفتی در شش سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است».
و حالا که به سخنان ایشون توجه کردید ، دقت بفرمایید به گزارش آماری که گمرک کشورمنتشر کرده است :  در بین ۱۰ قلم کالای اول صادراتی که «قیر نفت» هم در آن محاسبه شده است، خبری از پسته با کد تعرفه «۰۸۰۲۵۰۱۰»، که تا سال قبل رتبه دهم صادرات را به خود اختصاص داده بود و به سختی با ۸۷/۱ درصد از صادرات نام خود را در بین ۱۰ قلم عمده صادراتی در نیمه اول ۸۹ حفظ کرده بود، یا فرش که با کد تعرفه «۵۷۰۱۱۰۰۰» که با وضعی مشابه رتبه هشتم را تا سال قبل در بین صادرات غیرنفتی از آن خود کرده بود نیست.
 حتی سیمان با کد تعرفه «۲۵۲۳۲۹۰۰» که در شش ماهه نخست سال قبل در رتبه نهم صادرات غیرنفتی کشور قرار داشت نیز امسال دیگر به چشم نمی‌خورد.
و باز دقت بفرمایید به اینکه : سهم محصولات پتروشیمی از کل ارزش صادرات غیرنفتی (بدون احتساب میعانات گازی)، ۸۸/۴۷ درصد بوده است.
 
تصدیق می فرمایید ، چقدر این جناب صادرات غیر نفتی جسور تشریف دارند که در عین کمیت پایین خود را درشت می بینند و  با یک حساب سرانگشتی پیداست اگر در زمینه واردات تجدید نظر نشود و بنگاههای اقتصادی خصوصی و دولتی از تولید کنندگان و کارخانه دارن حمایت نکنند همچنین اگر در زمینه تشویق برای سرمایه گزاری در تولیدات داخلی راهکاری اندیشیده نشود، در عرض چند سال اقتصاد کشور بیش از اینکه هست، وابسته به نفت خواهد شد و هرگز رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه پنجم توسعه محقق نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هيچ
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
7
وزير صنعت رو بايد استيضاح كرد .....
بخاطر تلاش در مثبت نشون دادن يك فاجعه ي ملي ......
مجلس كجاست ؟ آهان هركي در مجلس بخواد كاري كنه بايد اول استعفا بده بعد هم ديگه هيچي .....
خدايا ... كمك .....
koko
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
0
6
بابا ایول انتخاب این دفعه چه سریع؟؟؟؟ بازم مرسی
نظرات بینندگان