arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۰

رتبه جهانی ایران در تولید گاز

در افق 1404 دستيابي به جايگاه سوم جهاني توليد گاز را در برنامه داريم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون مدير عامل شركت ملي گاز ايران با اشاره به اينكه در حال حاضر ايران در جايگاه چهارم توليد گاز در جهان قرار دارد، افزود: در افق 1404 دستيابي به جايگاه سوم جهاني توليد گاز را در برنامه داريم.

مصطفي كشكولي در مراسم افتتاحيه نيروهاي تازه استخدام مجتمع گاز پارس جنوبي با اشاره به اينكه جذب و نگهداشت نيروي انساني يكي از اولويت هاي شركت ملي گاز ايران است، افزود: كارآموزان تازه استخدام مجتمع گاز پارس جنوبي بايد با تمام توان كار كنند و براي كار كردن در يك محيط عملياتي، بايد تحمل خود را بالا برده و كار را به عنوان يك نعمت ببينيد و از آن لذت ببرند.

وي با بيان اينكه وظيفه اصلي شركت ملي گاز ايران، پالايش، انتقال و توزيع گاز است، به ارائه گزارشي در مورد عملكرد و برنامه هاي آتي شركت ملي گاز ايران پرداخت و افزود: هم اكنون سهم ايران از صادرات گاز يك درصد است كه در افق 1404 بايد به 8 تا 10 درصد از سهم تجارت جهاني گاز برسيم و اين مهم با بهره برداري از پالايشگاههاي جديد پارس جنوبي امكان‌پذير است.

كشكولي با اشاره به ضرورت و اهميت رعايت مسائل ايمني، بهداشت و محيط زيست گفت: با توجه به اينكه بعد از صنعت انرژي هسته اي، صنعت گاز پرخطرترين صنعت است، بنابراين بايستي ضريب ايمني را بالا ببريم.

وي افزود: ايمني، بهداشت و محيط زيست (HSE) يكي از اولويت هاي شركت ملي گاز است
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
0
1
فکر نکنم تا اون وقتی که شما می خواهید رتبه سوم را به دست آورید کشور قطر برای ما گازی جا گذاشته باشه!
نظرات بینندگان