arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۵۷۵
تعداد نظرات: ۶۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰

معروف‌ترین دختران مجرد دهه‌شصت

نگاهی به فهرست معروف‌ترین دختران متولد دهه 60، ثابت می‌کند که بحران ازدواج در بین این گروه از خانم‌ها خیلی جدی است. طبق این آمار، تنها 10 درصد خانم‌های بررسی شده متاهل هستند؛ یا بهتر بگوییم، فقط یک نفر از میان این جمع 10 نفره! آنها با افراد عادی فرق دارند و به هرحال معروف هستند و... ولی آیا شهرت دلیل خوبی برای ازدواج نکردن دخترهاست؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نگاهی به فهرست معروف‌ترین دختران متولد دهه 60، ثابت می‌کند که بحران ازدواج در بین این گروه از خانم‌ها خیلی جدی است. طبق این آمار، تنها 10 درصد خانم‌های بررسی شده متاهل هستند؛ یا بهتر بگوییم، فقط یک نفر از میان این جمع 10 نفره! آنها با افراد عادی فرق دارند و به هرحال معروف هستند و... ولی آیا شهرت دلیل خوبی برای ازدواج نکردن دخترهاست؟

 به گزارش قدس انلاین وبه نقل از مجله ایده ال این فهرست به شکل ذیل است: 

جوان‌ترین عروس سینما

ملیکا شریفی‌نیا/ متولد 1365/ متاهل

دختر کوچک‌تر «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی‌نیا» از 15 سالگی بازیگری را با فیلم «اوینار» ساخته شهرام اسدی شروع کرد. او که با بازی در مهمان مامان، میکس و دایره زنگی بیشتر شناخته شد؛ در سال 86 ازدواج کرد. ازدواجی که به نوبه‌خودش سر و صدای زیادی به‌دنبال داشت. او علاوه بر مجلس عروسی متفاوت، کارت عروسی جالبی هم داشت که در آن به همراه همسرش لباس سنتی دوره قاجار را پوشیده بودند و متن کارت هم به ادبیات آن دوره و با طنز نوشته شده بود. این کارت در نشریات سینمایی و سایت‌های اینترنتی منتشر شد و کلی حاشیه درست کرد. به هر حال دختر کوچک خانواده شریفی‌نیا یکی از جوان‌ترین عروس‌های سینمای ماست.

 

 

از این خبرها نیست

مهراوه شریفی‌نیا/ متولد 1360/ مجرد

دختر بزرگ‌تر خانواده شریفی‌نیا، برخلاف خواهرش نه‌تنها بازیگری را از 8 سالگی شروع کرد بلکه هنوز ازدواج نکرده است. شاید مسئله کار آن‌قدر برایش جدی شده که فعلا میل به فکر کردن به این موضوعات را ندارد. او کارهای زیادی در سینما و تلویزیون داشته که هنوز هم به یادمان می‌آید؛ «دزد عروسک‌ها» یکی از همین کارهاست که نخستین بازی او بود. نقطه عطف بازی‌های او به سریال «ساعت‌شنی» برمی‌گردد که سکوی پرتاب او به قله‌های شهرت بود. آخرین کار مهراوه هم سریال «قلب یخی» است و چند پروژه سینمایی دیگر که چشم‌بسته به شما قول می‌دهیم حتما در چندتای‌شان نقش عروس را بازی خواهد کرد؛ اما در عالم واقعیت از این خبرها نیست!

  

صاحبدلان مجرد و عروس بازی

باران کوثری/ متولد 1364/ مجرد


دختر خوب بابا «جهانگیر کوثری»، بازیگری را از کودکی شروع کرد. وقتی که باران در «بهترین بابای دنیا» کار داریوش فرهنگ، نقش کوتاهی را بازی کرد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که مسیر زندگی او تا این حد تغییر کند. باران در نوجوانی و جوانی در فیلم‌های سینمایی دیگری هم بازی کرد که البته مهم‌ترین نقش‌ها را در کارهای مادرش یعنی «رخشان بنی‌اعتماد» داشت. «صاحبدلان» و «خون بازی» 2 کار مهم او بود که به‌ترتیب در تلویزیون و سینما بازی کرد و به خاطر کار دوم برنده جایزه‌هایی از جشنواره فیلم فجر شد. باران کوثری یکی دیگر از بازیگران متولد دهه60 است که گرچه زیاد با لباس عروس در فیلم‌ها دیده شده اما همچنان مجرد است و البته او هم برای خودش کلی دلیل محکم دارد!


زخم خورده از تجرد

خدیجه آزادپور/ متولد 1367/ مجرد


این دخترخانم یکی از بدشانس‌ترین متولدان دهه شصت به حساب می‌آید. او که قهرمان رشته ووشو بوده و چند مدال طلا و نقره مسابقات جهانی را در کارنامه دارد، نخستین زن ایرانی است که در مسابقات آسیایی مدال طلا گرفته. او با قهرمانی در گوانگ‌ژو، طبیعتا خود را شایسته دریافت جایزه - که عبارت بود از یک دستگاه آپارتمان- می‌دید. ولی وقتی که آزادپور برای گرفتن پاداشش مراجعه کرد، جواب شنید که: «شما متاهل نیستی و نمی‌توانیم به شما خانه بدهیم!»این قهرمان رزمی هیچ‌وقت فکر نمی‌کرد که مجرد ماندن باعث شود تا سرش بی‌کلاه بماند. خبر این اتفاق سروصدای زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرد و در نهایت... آخرش چه شد؟ چه فرقی می‌کند؟ مهم این است که خدیجه خانم هنوز مجرد هستند!

 

برایم حرف درست نکنید!

 

الناز شاکردوست/ متولد 1363/ مجرد


شاکردوست یکی از دختران دهه شصتی است که همیشه درگیر شایعات مربوط به زندگی شخصی و خصوصا ازدواجش بوده. الناز پارسال از یک مجله به‌دلیل اخبار نادرستی که در موردش نوشته بود، شکایت کرد. او در این‌باره می‌گوید: «اصلا درست نیست که برای یک دختر ازدواج نکرده، این حرف‌ها را در بیاورند!» با شایعه عجیب و غریبی که در مورد ازدواج او با یک فوتبالیست پرحاشیه منتشر کردند، ناخواسته به پرحاشیه‌ترین دختر دهه ‌شصتی بدل شده که به‌نوعی از «ازدواج‌ نکردن» ضربه دیده. او از سال 83 بازیگری را شروع کرد و در حال حاضر یکی از بازیگرانی است که تمام سعی‌اش را می‌کند تا با به‌کار گرفتن استعدادهایش هم موفق شود البته اگر خواستگاران خیالی و شایعه‌سازان بگذارند!

 

کاپیتان راگبی هم بعله!

 

زهرا نوری/ متولد 1364/ مجرد


این خانم جوان، روزنامه‌نگاری است که از سال 83 فعالیت‌های ورزشی خود را در رشته راگبی شروع کرده. تیم آن‌ها در نخستین دوره قهرمانی کشور که در سال 85 برگزار شد توانست قهرمان ایران شود. او 2 سال پیش که تیم ملی راگبی بانوان ایران تشکیل شد، موفق شد پیراهن تیم ملی را بپوشد. نوری در حال حاضر خبرنگار روزنامه «ایران ورزشی» است و در دانشگاه رشته مکانیک خوانده. برای همه جالب است که کاپیتان تیم ملی راگبی در 3 رشته مختلف فعالیت کرده و موفق هم بوده. به‌نظرخودش نه تنها راگبی در زندگی شخصی‌اش تاثیر منفی بر تصمیم‌گیری‌هایش نداشته بلکه باعث شده که همیشه با این ورزش شارژ شود. بله، زهرا خانم هم فعلا مجرد است.

  

استاد بزرگ مجرد

شادی پریدر/ متولد 1365/ مجرد


شاید یکی از موفق‌ترین دخترهای دهه شصتی شادی خانمی باشد که از 7 سالگی شطرنج را زیرنظر پدرش شروع کرد، از 9 سالگی وارد تیم ملی بزرگسالان شد و 2 سال بعد به استادی فدراسیون جهانی شطرنج رسید. 14 سالگی‌اش با سمت استاد بین‌المللی شطرنج گذشت و در 18 سالگی توانست با شکست قهرمان جهان به مقام «استاد بزرگ شطرنج» برسد. شادی در حال حاضر فوق‌لیسانس مدیریت تربیت‌بدنی از دانشگاه تهران است. از نظر او شطرنج‌بازها آینده‌نگر هستند و قدرت تجزیه و تحلیل بالایی هم دارند. به همین دلیل او تمام سعی خود را می‌کند تا برای مهم‌ترین اتفاق زندگی‌اش بیشتر بالا و پایین کند.

مجری برنامه مرد 3 زنه

 

آزاده نامداری/ متولد 1363/ مجرد


اولین مجری خانمی که در برنامه‌هایش خشکی سابق اجراهای زنانه را کم کرد، آزاده نامداری بود. او که در حال حاضر هم یکی از مجری‌های فعال و پرطرفدار صداوسیماست، این روزها برنامه پر سروصدایی در شبکه 2 دارد. همان برنامه‌ای که اخیرا یک مرد 3 زنه را سوژه قرار داد و کلی جنجال‌ساز شد. «تازه چه خبر؟» یکی از سوالاتی بود که او همیشه در برنامه «تازه‌ها» سیمای خانواده به آن جواب می‌داد. آزاده در سال 84 با همین برنامه شناخته شد اما قبل از آن هم در کرمانشاه همکاری‌هایی با شبکه استانی «زاگرس» داشت. او مدیریت صنعتی خوانده و هوش و ذکاوت مدیریتی در اجراهایش به وضوح دیده می‌شود؛ حالا نمی‌دانیم مجرد ماندن او را هم باید پای همین هوشش بگذاریم یا نه؟!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
122
20
این حاجی خانمهای مجرد که جای مادر بزرگ من هستند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
che bitarbiyat
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مادر بزرگ نه ........ ننه آغا
شیپورچی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
3
118
و من هم متولد 60 و مجرد هستم.در جستجوی خانمی کم توقع و .....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
فعلا شیپورتو بزن زن گرفتن پیشکش
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
این مثبت هایی که میگیری یعنی کلی هم درد داری !!!!!!!!! داداش گلم .....
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
11
94
همچین نوشتید بحران ازدواج که هر کی ندونه فکر می کنه الان چه اتفاقی افتاده
برای هیچ دهه شصتی هنوز ازدواج دیر نشده و اساساً ازدواج مسئله مهمی نیست
پاسخ ها
شیپورچی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
حداقل با علامت تعجب می نوشتی... چرا دیر نشده ؟یه دختر 1362 یعنی 28 ساله .در واقع باید یا عموما باید با مردی 32ساله ازدواج کنه.بعد از 2سال هم که بچه دار بشن ، مرد خونه در سن 54سالگی یه فرزند مجرد 20ساله داره .این خوبه یا اینکه فاصله سنی پدر و فرزند کم باشه ؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب شیپورچی! شما برو شیپورتو بزن با این حسابگری های شخماتیک!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
شیپورچی جان! اینا رو برای کی گفتی؟ اینا اصلا فکر نمی کنند که فاصله سنی بین نسلها یعنی چه؟
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب شیرپورچی
جنابعالی فقط به فاکتور زمان در زندگی توجه دارید. اینکه کی درسم تموم شد. کی ازدواج کردم. کی بچه دار شدم. کی نوه دار شدم و در نهایت هم خدا صد سال به شما عمر بده ..
اما در کنار این کی ها ، چگونه و چطور هم هست که به مراتب مهمتر است
اینکه شما زمانی ازدواج کردید که بلوغ فکری ازدواج را داشتید ؟ زمانی ازدواج کردید که شرایط مالی ازدواج را داشتید؟ با کسی ازدواج کردید که مناسبتان بوده ؟ زمانی بچه دار شدید که امکانات لازم برای به دنیا آوردن یک انسان را داشتید ؟ و ...
مهم نیست كه فرد در چه سنی ازدواج می کند، مهم این است که فرد از نظر روحی و روانی نیاز به ازدواج پیدا كند و شرایط اقتصادی لازم برای این موضوع را داشته باشد.
توجه شما رو به این مسئله جلب می کنم که بنا به آمار اکثر طلاق ها در سنین 20 الی 24 سال صورت می گیرد.
البته نظر بنده شخصی هست و دوستانی که منفی دادند می توانند در سن 18 سالگی ازدواج کنند که بتوانند در سن زیر 40 سال با فرزندشان گل کوچک بازی کنند .
شیپورچی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب آرش: اگه مردی در سن 30سالگی آمادگی ازدواج رو نداره دیگه هیچ وقت نمی تونه ازدواج کنه یا به سختی می تونه.چون به همون تناسب که سن بالا می ره توقعات و ریز سنجی و نکته بینی های زوج نسبت به زندگی و انتخاب معیارها بیشتر میشه.اگر دختر و پسر در سنین پایین تر ازدواج کنن خیلی محسنات داره که در سنین بالا نداره.از مهمترین عواقب اون میشه به خطرات و ریسک بالا در هوش فرزندان در مادران با سن بالا اشاره کرد و نیز خیلی از مسایل دیگه که اینجا جاش نیست.در ضمن شما با این طرز فکری که داری و می فرمایید که اساسا ازدواج مسئله مهمی نیست: روشن تر بفرمایید که منظورتون..............؟ یعنی پایبند به اخلاقیات نیستید؟ البته بعید می دونم که این حرف در مورد شما صادق باشه.ولی افکار شما باری به هر جهته.... و این در مورد یه خانواده ایرانی صدق نمی کنه.طبق آماری که شما استناد کردین باید عرض کنم این طلاقها فقط جنبه مالی داره و بس.چراکه آمارها نشون می ده که محکومین پرداخت مهریه بیشتر شده.لازمه که از این زاویه هم نگاه کنید که عمده مشکل این طلاقها فقر اقتصادی و فرهنگیه .تشکر از صبر شما
ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
ناشناس8:51دقیقه : اینها یک نفرند که فقط تک بعدی نگاه می کنند .یا سیاه و یا سفید....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
انتخاب جان: نوشته قبلی منو درج کن(شیپورچی)
آرش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب شیپورچی
فرمودید با بالا رفتن سن، ریز سنجی و نکته بینی ها بالاتر می رود، باید عرض کنم بنده کاملاً موافقم. اما این مسئله تا زمانی که به وسواس فکری در انتخاب منجر نشود، نه تنها بد نیست ، خیلی هم خوب هست و باعث میشه انتخاب عاقلانه تری صورت گیرد.
فرمودید زود ازدواج کردن محسنات زیادی دارد و در ادامه علت عمده طلاق ها را فقر مالی دانستید. من متوجه نشدم نظر شما در مورد یک ازدواج در شرایط آرمانی هست یا پسری که بعد از پایان تحصیلات و سربازی و دنبال کار گشتن و کار پیدا کردن، تازه در سن 26، 27 سال باید شروع به کار (اگر پیدا کنه) و پس انداز (اگه بشه) برای پول پیش خانه و مراسم ازدواج و .. کنه (تازه اگه در سیکل من بدو اون بدو نیفته) یا شاید جنابعالی بخواهید وارد فاز ازدواج آسان شوید که من در این موضوع عرضی ندارم!
عرض کردم ازدواج مسئله مهمی نیست . موضوع مقاله در ارتباط با خانم ها می باشد که با توجه به فرهنگ حاکم بر ازدواج در ایران، خانم ها می بایست ابتدا انتخاب شوند و سپس در بین انتخاب کنندگان، انتخاب کنند. فرض کنید خانمی انتخاب نشود یا از بین خواستگاران کسی را مطلوب نداند و ازدواج نکند. خوب ! ازدواج نکرده، درسته مسیر زندگیش تغییر می کنه اما می تواند در سایر حیطه های زندگیش موفق باشه و پیشرفت کنه . پس از نظر من، ازدواج ،چه برای پسر و چه برای دختر، انتخاب نوع ادامه دادن مسیر زندگیست و می توان با رعایت شئون و اخلاقیات مسیر دیگری جز ازدواج را پیمود.
فرمودید طلاقها فقط جنبه مالی دارد. بنده منکر لزوم تأمین اقتصادی برای بقاء زندگی مشترک نیستم اما این را در نظر داشته باشید که طلاق در بین اقشار مرفه بیشتر نباشد کمتر نیست. موفق باشید
ایران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
این همه دعوا واسه چیه؟ اول اینکه قرار نیست کسی نظر خودش رو که متناسب با شرایط خاص شخصی اش شکل گرفته به دیگری تحمیل کنه. دوم اینکه قرار نیست هر ازدواجی به بچه دار شدن منجر بشه که اینهمه سر سن و سال و زمان بحث می کنید. اینها مسائل خیلی خیلی مهمی هستن که از قانونهای قالبی و نوشته شده تبعیت نمی کنن
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
14
32
چرا خبر الكي ميديد باران كوثري و الناز شاكردوست ازدواج كردند ضمنا اين بنده خداها هنوز 30 سالشون نشده همچنين ميگيد انگار ترشيدند واقعا چقدر كارتون زشته كه به زندگي شخصي شون فضولي ميكنيد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
دست شما درد نکنه ندا خانوم.یعنی من که 30ساله هستم ترشیده ام ..؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
خوب ترشیدین دیگه... چرا ناراحت می شین.
واقعیت سخته می دونم!
امیرحسام تجریشی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اینا دیگه از ترشی رد کردن
تو این دوره زمونه احمقانه ترین کار زن گرفتن
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
50
20
ترشی شدن مبارک ... عمرا کسی با اینا نره زیر یه سقف !
پاسخ ها
ترشی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مسلما "ترشی" بهتر و مفید تر از آدمهای "تلخی " هست که با زبانشون دیگران رو آزار میدهند و از این مرض خود شادی می کنن.
sunrise
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
ترشی شدن مچددا مبارک.
اردشیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
سان ریز ! ریز می بینمت البته مچددا !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مستر ریزبین
نکنه ترشی ها بهت جواب مثبت دادن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
چنين لقبي دادن بسيار زشت و به دور از ادب است.
خانمها براي ازدواج مناسب بايد منتظر فرد مناسب باشند كه گاهي هرگز رخ نمي دهد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
3
28
حالا شما ها چکار دارید به زندگی خصوصی اینها؟
واقعا زشته که حتی ازدواج این آدمها هم شده برای شما سوژه
واز طرفی اینها هنوز بسیار جوان هستند ووقت برای ازدواج دارند
دست ازسرشون بردارید لطفا
منطق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
4
25
توفیلمها مزه ازدواج را می چشند دیگه دل به زندگی واقعی ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
37
9
اقا جون ترشیده هستن دیگه . قبول کنید. هر دختری 23 24 سالو رد کنه ترشیده
پاسخ ها
sunrise
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
ای ول
آدم منطقی به این میگن .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
تو یکی دیگه از منطق حرف نزن ، ول معطلی
N
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
6
30
در قرن 21 زشت حرف از ترشي انداختن دخترها كنيد،
بي فرهنگ ها
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
14
3
نمیدونم چرا به من که میرسه میگن دیگه دختر مجرد که به سن تو بخوره وجود نداره؟ یا خدا چقدر دختر مجرد دهه شصتی پیدا میشن ؟!!! البته جدای از شوخی این بزرگواران که خیلی از ما سر هستند فکر ازدواج با اینها فقط سیر کردن در رویا و خیاله!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مگه اینا کی هستند؟!!!!!!!!!
عجب!
پاندا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
چقدر بی اعتماد به نفس. حالم بد شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
حالا مگه از آسمون اومدن كه اينو ميگي؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
3
38
بابا 3هزار مليارد رفت شما به ازدواج فكر ميكنيد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| INDIA |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
khoda pedareto biamorzeh ye khabar az 3000 milyard ke hich az 2 rialesham nist khob migan kesh nadeh hameh gosh mikonan
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
5
23
اين خانمها هنوز سني ندارند الكي بزرگش نكنين.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
3
29
بابا 3هزار مليارد رفت شما به ازدواج فكر ميكنيد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
اه. چند بار میگی بی مزه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
3
17
اگر مسکن مهر به انها میداند تا حالا مزدوج شده بودند
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
2
26
بازم اسم این شریفی !!! نیا را آوردید و روح و روان مارا ریختید بهم ؟؟
چقدر پارتی داری این فرصت طلب ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
شريفي نيا اميدي كه متاسفانه ازدست رفت حييييييييييييييف
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
6
6
واقعا تقصیر خودشونه
اینقدر سختگیر نباشند شوهر فت و فراوونه !
انقدر بدم میاد از این افاده ای ها
اینقدر کلاس میزارید تو شوهر کردن آخرش همین می شه
انتخاب جان ! نظرم رو تایید کن
پاسخ ها
رز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
مگه اینکه فقط انتخاب تاییدت کنه

شوما چقدر اعتماد به نفست بالاست

درسته شوهر فت و فراوونه اما شوهر خوب اصلا نیست.
مردا فقط بد و بدتر دارن.
خوب و بداصلا ندارن.
sunrise
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
رز
من خوبم
مهدی ن.
| NETHERLANDS |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
رز... شیشه‌ای چند...؟ منظورم ترشیه.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
0
ببخشید تایید نظرات سهمیه ایه؟ یعنی هرکسی یه نظر گذاشت دیگه نبایدنظر یا پاسخ بده؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
نه اینجوری نیست.
نسترن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
5
حالا چرا به این بنده های خدا گیر دادید؟ اولا که همچین محبوب و معروف نیستند. دوما که همچین سنی هم ندارن! بعدشم اینهمه پزشک و استاد دانشگاه و محقق و فضا نورد مجرد! و اینهمه مشکلات ریز و درشت که داره از سر و کول مردم بالا میره. اینهمه فقر و نداری و اعتیاد و عقب موندگی فر هنگی و هزار تا مانع سر راه میلیونها جوون!!!!
حالا جی شده که فیل حضرات یاد هندوستان کرده؟!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
rt
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
واقعا که گل گفتی.

بزن کف دست قشنگ رووووو
سفر کرده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
1
1
به طور کلی گرایش دختران جامعه به حضور فمینیستی در اجتماع نه تنها زندگی و ازدواج را برای خودشان دشوار ساخته است بلکه راه را برای تمامی جوانان بخصوص پسران دشوار کرده است- معضل بیکاری نیز از همین حضور حباب گونه زنان در تمامی عرصه ها نشات میگیرد و البته این حضور و این رقابت عواقب سنگین تری را نیز به دنبال داشته که جا دارد در جای خودش از آن بحث شود
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
1
4
مشکل یکی دو تا که نیست . فعلا بحث روز اختلاسه.
بطور متوسط یه بسته اسکناس 100 تایی رو با دست در 30 ثانیه میشه شمرد.جالبه بدونید اگر همه ی 3000 میلیارد رو اسکناسهای 50هزارتومانی درنظر بگیریم میشه 600هزار بسته اسکناس 100تایی از نوع 50000تومنی.

و خواهیم داشت :
600000*30=18000000
یعنی 18 میلیون ثانیه طول میکشه که بطور مداوم اسکناس ها رو بشماریم.
18 میلیون ثانیه برابره با 208 روز اونم بطور متوالی بدون خواب و خوراک و ...........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
0
دست انتخاب درد نکنه. ذوق کردم دیدم نظرمو چاپ کرده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
0
دست انتخاب درد نکنه. ذوق کردم دیدم نظرمو چاپ کرده!
پاسخ ها
ر21
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
ذوق مرگ نشی یه وقتتتتت.
كيشي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
4
اين ازدواج كه ميگيد، يعني چه؟
پاسخ ها
ر21
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
یعنی کششششککککککک!!!!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
آقای مسئول تایید نظرات من چندبار جواب دوستان رو دادم ولی تایید نکردید و هرکسی هم به من توهین میکنه . عزیزان من اعتماد بنفس دارم ولی واقعگرا هستم . شاید از دید شما اینها کسی نباشند ولی از دیدگاه من هر موجودی عزیز و قابل احترام است و هر کسی باید موقعیت اجتماعی و تحصیلاتی خودش رو مراعات کنه . خیلی از شما ارزو دارید از این بزرگواران یک امضا یا حتی چند کلامی همصحبت بشید پس بیخود افه اعتماد بنفس نیایید . اقای مسئول ترو به جان عزیزت تایید کن تا شاهد این همه بی حرمتی به خودم نباشم گناه نکردم که نظر گذاشتم اینجا!!!
شکیبا
|
MALAYSIA
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
0
گاهی اوقات انتخاب تیترهایی می زنه که خیلی ارزش خوندن ندارن و خواننده اتفاقی اونارو باز می کنه . اما نظرات بازدیدکنندگان خیلی جالب و خواندنی از آب در می آد.مثل همین خبر ! صرف نظر از چند مورد ازجمله آقای آرش(که با نظر ایشان موافقم )بقیه صرفا با شوخی و لودگی چیزهایی گفته بودند که البته کلی باعث انبساط روح خواننده می شه .صمیمانه از همتون متشکرم. و امیدوارم همه به آرزوتون برسید!
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
1
واي چقدر نظر... من فكر مي كردم نامداري ازدواج كرده.
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
1
مگه مي شه توي اين شرايط سخت اقتصادي . ازدواج كرد؟! تخم مرغ دانه اي 300 تومان...!! نان سنگگ دانه اي...تومان...!! ميوه...
مهدی ن.
|
NETHERLANDS
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
0
ترشی داریم تا ترشی٬ اینها که لیست کردین همه سیرترشی هستن...
نظرات بینندگان