arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۶۳۸
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰

آیت الله هاشمی: مردم مي‌خواهند رأي‌شان تأثيرگذار باشد و تزئيني نباشد / همه طیف‌ها در انتخابات باشند

هاشمي رفسنجاني قانون اساسي موجود را داراي ظرفيت‌هاي خوبي براي احقاق حقوق مردم و نظام خواند و با اشاره به لزوم فعاليت آزاد و مستقل احزاب و رسانه‌ها گفت: در صورت برگزاري انتخابات با شرايط فوق، همه مردم و گروه‌ها نتيجه را پذيرفته و زمينه آرامش و توسعه كشور به سرعت فراهم خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: آنچه از يك سو به مبارزات حضرت امام(ره) و مبارزان انقلاب اسلامي كمك و از سوي ديگر سقوط حكومت طاغوت را تسريع كرد، حضور پرشور مردم در صحنه علي‌رغم اختلافات سليقه‌اي و سياسي و اتحاد آنان پشت سر حضرت امام(ره) بود.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"؛ آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ديدار اعضاي شوراي مركزي و دبيران استاني و شهرستاني حزب مردم‌سالاري با اشاره به انقلاب‌هاي اخير در كشورهاي منطقه، كار بزرگ و سخت آينده اين كشورها را ساختار‌سازي صحيح و مناسب توصيف و تصريح كرد: در انقلاب اسلامي ايران، همه مشقات مبارزه، تأسيس و تثبيت نظام جمهوري اسلامي، اداره جنگ و سازندگي با حضور پرشور و معتمدانه مردم به صورت معجزه‌آسايي برطرف شد، به‌گونه‌اي كه ظرف دو سال ابتداي انقلاب، نظام جمهوري اسلامي تأسيس و انتخابات و رفراندم انجام و شرّ دشمنان نيز به خودشان باز گردانده شد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اقدامات مهم و زيربنايي انجام شده پس از جنگ و در دوران سازندگي گفت: همان حضور و اعتماد مردم در طول انقلاب و پس از آن، به كمك سازندگي كشور هم آمد و ديديم كه با وجود منابع محدود ارزي و ريالي، چگونه با كمك نخبگان و مديران و مردم پايه‌ها و زيربناهاي كشور به سرعت ساخته و آماده شد و نيز ارتباطات بين‌المللي‌مان هم ترميم شد.

هاشمي رفسنجاني الگوسازي را يكي ديگر از اهداف حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامي خواند و با اشاره به اين‌كه توسعه‌طلبي در طول ساليان پس از انقلاب هيچ گاه مدنظر حضرت امام و مسئولان نبوده است، تأكيد كرد: آنچه باعث گسترش ارزش‌هاي انقلاب و نظام اسلامي در جهان مي‌شود، اين است كه براساس امكانات فراوان داخلي، مكتب اهل بيت(ع) و سرمايه انساني مستعدي كه داريم بتوانيم آن‌گونه كشور را بسازيم كه ساير ملت‌ها خود به دنبال ما و راهكارهاي ما باشند.




رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام اعتماد مردم را سرمايه هميشگي انقلاب و نظام اسلامي خواند و با اشاره به اين‌كه مردم چيزي جز اين نمي‌خواهند كه در سرنوشت و آينده خود تأثيرگذار باشند، تصريح كرد: مردم مي‌خواهند رأي‌شان تأثيرگذار باشد و تزئيني نباشد و مي‌توان با فراهم آوردن زمينه يك انتخابات شفاف و سالم، با حضور ناظران و مجريان صالح، اراده مردم را از طريق انتخاب نمايندگان مستقل و قوي توسط خودشان تحقق بخشيد.

هاشمي رفسنجاني قانون اساسي موجود را داراي ظرفيت‌هاي خوبي براي احقاق حقوق مردم و نظام خواند و با اشاره به لزوم فعاليت آزاد و مستقل احزاب و رسانه‌ها گفت: در صورت برگزاري انتخابات با شرايط فوق، همه مردم و گروه‌ها نتيجه را پذيرفته و زمينه آرامش و توسعه كشور به سرعت فراهم خواهد شد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، مجلس آزاد و مردمي و نيز مجريان قانونمند را راهگشا و حلال مشكلات داخلي و بين‌المللي كشور در شرايط حساس كنوني خواند و تصريح كرد: براي مردم در حال حاضر بسيار مهم است كه فكر كنند با انجام انتخابات شرايط و امكانات كشور به نمايندگان واقعي‌شان واگذار و مسائل به تدريج حل خواهد شد.

هاشمي رفسنجاني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به شانتاژ تبليغاتي اخير آمريكا و متحدانش، هوشياري مردم و مسئولان نسبت به برنامه‌هاي خطرناك استكبار جهاني در پس اين جنگ رواني را خواستار و تأكيد كرد: اقدام عجولانه و دشمنانه سردمداران آمريكا و متحدان آنان، همراه با ارائه زودهنگام گزارش توسط دبيركل آژانس انرژي اتمي و نيز نماينده حقوق بشر در امور ايران حاكي از ورود دشمنان به مرحله خطرناكي است كه بايد با تدبير و هوشياري و ايجاد وحدت ملي، شرايط پيش رو را مديريت كنيم.

وي گسترش دامنه جغرافيايي اعتراضات جنبش وال استريت به بيش از 80 كشور جهان را در مقطع كنوني جهان بسيار مهم و قابل تأمل دانست و افزود: استكبار جهاني به‌ويژه آمريكا در كنترل و تحليل اين موج عظيم اعتراضي عاجز مانده‌اند و پيش‌بيني مي‌شود كه دامنه اين اعتراضات در آينده وسيع‌تر و ابعاد آن پيچيده‌تر و غيرقابل كنترل‌تر شود.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام شرايط تاريخي كشور را حساس و مهم خواند و گفت: در اين شرايط مهمترين ابزار و وسيله حفاظت ما در برابر توطئه‌هاي دشمنان وحدت ملي است و حضور پرشور مردم به مانند ابتداي انقلاب مي‌تواند حلال مشكلات باشد.

هاشمي رفسنجاني مهمترين وظيفه نظام اسلامي در شرايط كنوني را حفظ اتحاد مردم خواند و تصريح كرد: راه درست اين است كه به صورت شفاف مردم را در جريان امور قرار دهيم و با بيان نقاط مثبت و منفي و آگاهي‌بخشي به مردم آنان را در انتخاب راه و مسير درست كمك كنيم.

وي رسيدن به وحدت ملي را كاري سخت ندانست و تأكيد كرد: جناح‌ها و گروه‌ها بايد از انحصارطلبي دست بردارند و اجازه بدهند كه مسئولان و نمايندگان مدنظر مردم از هر طيفي در انتخابات شركت داشته باشند.

هاشمي رفسنجاني با تأكيد به اين‌كه اميد به اصلاح و بهبود امور را در هيچ شرايطي نبايد از دست داد، تأكيد كرد: امروز با آگاهي فزاينده ملت‌ها و گسترش وسايل ارتباطي و آگاهي بخشي مي‌توان اميدوار بود كه شرايط موردنظر مردم با تدبير دلسوزان به تدريج تحقق يابد.

در ابتداي اين ديدار مصطفي كواكبيان دبيركل حزب مردم‌سالاري با اشاره به برگزاري همايش فصلي اين حزب در چند روز آينده گفت: ما به عنوان حزب مردم‌سالاري معتقديم كه در صورت تحقق حداقل شرايط براي احزاب و گروه‌هاي اصلاح‌طلب بايد از فرصت استفاده و در انتخابات شركت كرد، چرا كه هيچ فرصتي را براي فرمت و پيش بردن اهداف نظام اسلامي نبايد از دست داد.

همچنين سيدفاضل موسوي عضو شوراي مركزي حزب مردم‌سالاري و عضو كميسيون اصل 90 مجلس با تشريح شرايط سياسي، اقتصادي و فرهنگي كشور به برخي مشكلات و نابساماني‌ها اشاره و خواستار حضور فعال دلسوزان كشور براي بهبود شرايط در كشور شد.

همچنين برخي از اعضاي شوراي مركزي و دبيران استاني و شهرستاني اين حزب خواستار حضور فعال‌تررييس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي رفع مشكلات كشور و نيز برپايي انتخابات پرشور مجلس شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵
شکاک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
7
71
اگر همه به نصایح رفسنجانی در نمازجمعه تاریخیش گوش میدادن الان لازم نبود که قوه قضائیه هم بیاد بگه توهین و افترا نسبت به گذشته بیشتر شده . من خودم شخصا با دیدگاه های این مرد مشکل دارم ولی به عنوان یه سیاست مدار قهار و قدیمی قبولش دارم. حداقل به نظام سرمایه و اقتصاد گردون و در حال چرخش و بدون سکون فکر میکنه . البته K-1 منتظره یه بهتونه تا به حاجی هاشمی بزنه که اونم ......
ضمنا حداقل زمان رفسنجانی همین عربستان و اکثر کشورها با ما رابطه خوبی داشتن و ........ الان.......
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
همون نماز جمعه ی مختلط و با کفش و این جور چیزا دیگه؟! باشه شما راحت باشید.
راحت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جواب قانع کننده نداشته گیر داده به نمازش . داداش برو جلو بابا . مگه کوری نمیبینی بقیه جملش رو؟ اقتصادی رو چی داری براش بگی؟بس کن دیگه . شدی عین ..... که سرش تو برفه.
به قول خود این ک1 انتخاب به انتشار دیگه
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
K-1 عزیز باز هم جالبه که یکی بی نماز را به پای نماز جذب میکنه یکی هم جوان نماز خوان را از نماز و دین زده میکنه یا به عبارتی با این اعمال خلاف دینی اعتقاد و اعتماد جوانان را به اسلام کمرنگ میکند عقلا کدام بهتره جاذبه یا دافعه ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
منظور کیوان اینه که نماز رو پشت سر من بخوانید که از سینه چاکان داغتر از آش فلانی هستم .
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب رستاخیز نمازی که اونطوری باشه نماز نیست قطعا شما اون روز در اونجا حضور نداشتید و الا می دیدید به بهونه ی نماز چه غلط هایی کردند. در ضمن شما یه زحمتی بکشید وقتی رهبری به نماز جمعه تشریف می برن جمعیت رو ببینید تا متوجه بشید کی جذب می کنه و کی دفع. از کی تا حالا کنار دختر با حجاب ناجور با کفش نماز خوندن شده جذب؟؟؟

راحت جان زمان اقای .............. تورم 50 درصد بود در صورتی که الان به گفته ی امثال شما 30 درصده پس سکوت کنید.

نه ناشناس جان کلا منظور رو اشتباه گرفتی!!!
راحت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جان من به طرز جواب k-1 نگاه کنید واقعا مثل اون پرنده که سرش تو برفه میمونی . بابا شد تو یه جواب دندون شکن و معقولانه بدی؟ راستی میگن تو مخابرات بخش شنود کار میکنی راسته؟ من از همکارت k-23 شنیدم.( خبرمربوط به غیرفعال کردن موبایل در زمان دزدیده شدن )
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اون نظر توسط من نوشته نشده و حرف اون شخص هم غلطه. ولی قبول دارم که اکثر جواب های من اونطوری که باید دندان شکن نیست دلیلشم اینه که انتخاب همه چی رو سانسور می کنه هر چند این نظر برای کسی که بخواد متوجه بشه کافیه.(البته انتخاب بیشتر سانسور می کنه اما سایت های دیگه هم نمی ذارن خیلی از مطالب گفته بشه و همین باعث میشه برخی از نظرات من گاهی مثل نظر دادن بچه های دبیرستانی به نظر بیاد!!!)
راحت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
خداوکیلی خجالت نمیکشی؟والا این انتخاب هرچی میبافی به هم برات میزاره . نمونش همین نظر آخرت(حتی اون قسمتی که اسمشون رو اوردی هم سانسور نکردن) دارم شک میکنم نکنه از خود انتخابیها هستی؟ ولی مرد باش و نظری رو که خودت گذاشتی و حالا شغلت لو رفته رو بگو من گذاشتم . این انتخاب هم ip ها رو داره ولی نمیگه چه خبره و اصلا تو اون نظر رو گذاشتی یا نه. در هر صورت فقط مرد باش و سرحرفات وایسا. ولی حال میکنی ها . هر چی نظر میزاری انتخاب برات انتشار میده. راستی ما که تو نظر تو هم نقطه چینی که مبنی بر سانسور افکار زیبات!!!!! باشه رو ندیدیم ای.............
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
اخه مرد حسابی اگه من برای مخابرات کار می کنم چطوری اینهمه نظر می گذارم؟! ........................اما اون نظر نظر من نبود حالا شما اگه دوست داری بگو هست اینم بدون خیلی چیز ها وجود داره ................... در ضمن اگر با دقت نگاه کنی نقطه چین هم می بینی.
راحت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
عزیزم تو با بقیه کارمندها فرق میکنی...... بالاخره تو طرفدار ....... هستی و بالاخره مدیری ...... و وقتت آزاده . تو دیگه برای ما 3تائی نیا عزیزم. برو مثل اینکه یه کارمند لیسانسه ازت مرخصی ساعتی میخواد . راستی برا پیش دانشگاهی کاری کردی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
والا برای پیش دانشگاهی گفتن که تو سنت زیاده نمی تونیم ثبت نامت کنیم! اما در مورد شغل خیلی ها طرفدار ......... هستند مگه همه مدیرن؟! ببین برادر من داری خودت رو گول می زنی نظر منم نگاه کن هچی نگفتم و همش رو سانسور کردند حالا شما تصور کن بخوام برم سر اصل مطلب.
راحت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
k-1 جان . باهات شوخی کردم . تو به عنوان هموطن من هستی و امیدوارم از شوخی من با مدرک تحصیلیت ناراحت نشی . ولی جدا ازت میخوام تو طرفداریت که البته حق هر انسانی هست که از اون که دوسش داره طرفداری کنه یه مقدار تجدید نظر کنی . راستش اکثر اوقات میبینم که داری با چشمان بسته به دفاع از ناحق میپردازی ولی خودت نمیخواهی قبول کنی ....... در مورد انتخاب هم دستش درد نکنه که محبت میکنه و حتی با سانسور نظرات ما رو درج میکنه . امیدوارم تو رسالت خودشون موفق باشن و خدا کمکشون کنه .
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
نه راحت جان چرا ناراحت بشم؟ اما مطمئن باشید شما اشتباه می کنید.
BMR
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
شکاک جان خودتو ناراحت نکن. این K خودش چی باشه که منهای یکش چی باشه.عددی نیست داداش
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب K-1 کسی چنین رفتاری را تایید نمیکند چون خارج از شئونات اسلامی است و ما نیز چنین نگفتیم اما ظاهرا جنابعالی در باغ نبودید تا منظور بنده را متوجه شوید من در کل خدمتتان عرض کردم شما در جزء گرفتید چاره چیست که اول برچسب میزنید بعد حرف
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب BMR من هیچوقت ادعا نکردم عددی هستم.

جناب رستاخیز من نمیدونم چرا شما خودتون می زنید به در و دیوار؟! اقای رستاخیز اگر به کامنت حقیر دقت کنید متوجه میشید بنده هم کلی گفتم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
آقایK1شنیدی دید موسی شبانی را به راه، که هی میگفت ای خدا و ای اله.......
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
بله شنیدم اگه اشتباه نکنم سال سوم دبیرستان بود.خب حالا من باید با این شعر چیکار کنم؟؟؟
رستاخیز
| UNITED STATES |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
جناب K-1 به جای اینکه خودم رو به قول شما بزنم به در و دیوار باید بزنم به خاموشی که جواب برای شما مسخص شود ظاهرا کلیات شما از نوک دماغتان جلوتر نیست
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
شما اینطوری تصور کنید.
SJ
| NETHERLANDS |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بابا شما چرا با k-1 بحث میکنید... اگه ایشون نباشه ما به کی بخندیم آخه؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
6
41
اگركه پندپيران رابه شيريني نياموزي
فلك آن پند باتلخي بياموزد تورا روزي
آهاي باتوهستم به حرف اين پيرسياست كه البته من قبولش ندارم گوش كن
SJ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
12
44
درود بر رفسنجانی...
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
13
25
پیر ومراد ما هاشمی رفسنجانی بهرمانی خداییش ایول داری من ندیدم یک بار بدون حساب وکتاب ایشون نظر بده خدا ایشون رابرای حفاظت از میراث عظیم انقلاب و خمینی کبیر(ره) و شهدا . حفظ کند انشاءالله
دوست دیروز وامروز وفذدای ما هاشمی قهرمان
حالا انتخاب جون درج نکن حسود.................
مبهوت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
11
27
هنوز اعتقاد داريم كه تنها كسي كه مي‌تواند آب رفته را به آسياب برگرداند هاشمي رفسنجاني است! او نبايد به تذكر و هشدار اكتفا كند، ملت او را در اين كسوت، مقصر خواهند دانست.
maryam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
13
28
خدا سایه رفسنجانیرو از سر ما کم نکنه...
الهی آمین....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
الهی آآآآآآآآآآآمین
sunrise
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
سایه ش سنگینه
اذیت میشیم !
maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
خب تو برو تو آفتاب بشین که برنزه بشی...
نمکدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
20
25
اگر قرار بود k-1 ............. سر منطق و ......... بیاند که وضع مملکت به اینجا نمیرسید. دوستان خودشون رو دلخور نکنند. بالاخره وجود چنین آدمی هم واسه بوجود آمدن یک دوران تازه لازمه.
انتخاب جان. لطفا انتشار
پاسخ ها
منتظران ظهور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
افراط و تفریط در هیچ کاری خوب نیست. مملکت ما داره چوب همین مساله رو می خوره. ما هر کدوممون باید یک شیعه باشیم و افراد فریب خورد ه ای مثل آقای k-1 رو راهنمایی کنیم.
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
جناب منتظر اسمتون رو عوض کنید تا کار دستتون نداده.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
19
15
k.1 نمک این سایت وجودش خیلی لازم اگه نباشه ما از کی بخندیم آقا یا خانمk.1 نظرتو بده خیلی مهمه خندیده حق ماست سالم باشی رفیق
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
حیف که انخاب اجازه نمیده جواب شما دوست عزیز و با ادبم رو بدم و الا ............................................................................................................ .در کل شما بخند مهم نیست.
شکاک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
عزیزان هیچ زمانی به هموطن خودمون به حالت تمسخر هیچ چیزی نگین . دوستان k-1 عقاید خودش رو داره بیاید با منطق باهاش صحبت کنیم نه اینکه اون رو مورد تمسخر قرار بدیم چرا که در قرآن سوره هجرات آیه 11 هم به این نکته اشاره شده . به خدا قسم از اون حرفی که این آقای k-1 در مورد منی که خودم خانواده 3 شهیدم زد و به خدا قلبم رو به درد آورد بدتر نیست . پس بیاید تحمل کنیم همدیگر رو به این جمله معروف بزرگانمون جامه عمل بپوشانیم:
ادب مرد به ز دولت اوست.............
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
من حرف بدی نزدم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
بی احترامی به نظر دیگران صحیح نیست و نظر تمام دوستان محترم است امیدوارم عرف رسانه و آداب دوستان در مورد حتی کسانیکه از نظر عقیده همسو نیستند حفظ شود
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
8
23
زنده باد خاندان هاشمی ،به خاطر سال های اخیر
زنده باد خانم فائزه هاشمی و پدر بزرگوارش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
8
14
سلام به همگی،
من شخصا به آقای رفسنجانی اعتقاد دارم و معتقدم همگی ایران دوستان بایستی این پیر سیاست را حمایت نماییم و ازش پند بگیریم.
درود بر هاشمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
13
17
قابل توجه k1 می بخور منبر بسوزان مردم آزاری مکن
عزیزم جای ملحد ومومن عوض شده است
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
شما کلا حالتون خوب نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
كيوون! باز يه حرف درست وحسابي شنيدي،طرفو مريض تشخيص دادي؟!!!
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
10
14
k-1 آی لا وی یو

خیلی حرفاش منطقی هست.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
جدی میگید؟! ذوق زدم کردید در انتخاب انتظار شنیدن چنین حرفی رو نداشتم! به هر حال خیلی ممنون.
sunrise
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
به نظر خودم رای منفی دادم.!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
8
K-1 جون ما و شما همه مشغول این حرفها میشیم تا آقا دزده راحت تر 3000 میلیارد را نوش جون کنه. بیاییم کمی خارج از چارچوب دین، مکتب و مذهب و افرادی که در آن وادی هستند حرف بزنیم چون دزد( اختلاس گران) پر رو یقه صاحبخونه را می درد.
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
شما نگران نباشید تا احمدی نژآد واطرافیانشون سر کار هستند کسی یک ریال از پول این مردم رو به تاراج نمی بره اما حیف که بعضی ها بعدا قدر ایشون رو می فهمند.
نمکدون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
k-1 جان من کوتاه بیا. اون دنیا یقتو میگیریم ها. یادت باشه گفتی حتی یک ریال
koko
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
از دست این لطیفه های این kolang 1 موردم از خنده
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
حتی یک ریال.
کاکتوس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
k-1 عزیز تز از جان!! من که معنی تاراج رو نمیدونم (بذار به حساب مدرک تحیلی قلابیم ) اما حتما این پولا یه جایی میره دیگه مگه نه؟
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
کدوم پول ها؟؟؟
رستاخیز
| UNITED STATES |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
جناب K-1 منظورتان این است که تا زمانیکه آقای احمدی نژاد و اطرافیانشون سر کار هستند کسی نمیتواند غیر قانونی اختلاس کند؟ گفتم که این آقا هنوز توی باغ نیست
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
جناب رستاخیز نه قانونی و نه غیر قانونی.
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
10
2
نظر جدا دادم که تعداد رای رو ببینم!!!

k-1 من خودم طرفدار سفت وسخت احمدی نژاد بودم و هستم بهشم سه بار رای دادم فقط و فقط بخاطر شجاعتش ...

ولی اینکه گفتی تا احمدی نژاد و اطرافیانش هستند حتی یک ریال به تاراج نمیره مغزم سوت کشید...

اینم اضافه کنم از آقای رفسنجانی تمنا میکنم بیخیال کشورداری بشند سنشون رفته بالا به خودشون رحم نمی کنند به مردم رحم کنند!
پاسخ ها
k-1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
کاملا به شما حق میدم اما مطمئن باشید بعدا همه ی ما می فهمیم که احمدی نژآد کی بود.
رستاخیز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
درست میفرمایید Sunrise عزیز ! همینکه ده دوازده سالی که آقای هاشمی از سیاست کلان دور شدن حال و روز ما شده این . و اگر استدلال شما به سن وسال باشه که خیلی برای طرز تفکرتون باید شک کرد
هوشنگ
|
GERMANY
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
2
حتما خیلی از امورات خیلی بهتر پیش خواهد رفت اگر بگذارید هر چیزی و هر کسی برحسب خواص خودش سرجای خودش باشد تا به تکرارمنتهی نشود و سرمایه ای از بین نرود.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1
6
در يك انتخابات آزاد سالم رقابتي با امكانات برابر و بدون دخالت غيرقانوني نهادهاي نظامي و ... به طور مسلم اصلاح طلبان پيروز انتخابات خواهند بود. اصولگرايان حاضر در قدرت اين را به خوبي مي دانند و.....
نظرات بینندگان