arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۷

تسلا رکورد خط تولیدش را شکست / وعده های ایلان ماسک محقق می شود؟

شرکت تسلا رکورد زد . درواقع این شرکت موفق شد در تولید ساخت مدل 3 به رقم خیر کننده  28،578 برسد. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت تسلا رکورد زد . درواقع این شرکت موفق شد در تولید ساخت مدل 3 به رقم خیر کننده  28،578 برسد. 
به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نق از سی نت، این گروه  خودروسازی در پایان ماه ژوئن اعلام کرد که 420 هزار نسخه از مدل 3  را ارائه می دهد.

به نظر می رسد ایلان ماسک نسبت به سال های گذشته در حوزه خودروسازی بسیار پخته تر عمل می کند و از شکست های متعدد سر راه تولید مدل 3 درس گرفته است.

طی چند ماه اخیر شرکت تسلا با فراز و نشیب های متعددی رو به رو شد و حتی تعداد زیادی از نیروهای خود را تعدیل کرد . اما همزمان با این اقدامات ، ایلان ماسک یک نامه برای کارمندان خود ارسال و اعلام کرد که باید طی ماه های آتی تمام تلاش خود را بکنند تا از پس تولد مدل 3 در اسرع وقت بربیاییند. 

 تسلا در قالب یک بیانیه مدعی شده که این شرکت با افزایش تولیدات خود و در دست گرفتن بازار به اهداف بلند مدت خود برسد.

اکنون کارکنان تسلا افزایش تولیدات خود را جشن می گیرند.این شرکت خودروساز ادعا می کند تقریبا 20 درصد از مدل 3  خود را تنها در عرض یک هفته گذشته (حدود 1000واحد )تولید کرده است. ا تسلا ادعا می کند که در پایان سه ماهه آتی حدود 420 هزار خودرو  مدل 3 تولید می شود.

با توجه به اطلاعاتی که در مورد مالیات شرکت وجود دارد، ما باید تا  ماه آینده برای تایید رسمی تسلا منتظر بمانیم اما، با توجه به عکس و خبرهای امروز، این شرکت همچنان انتظار دارد که "درآمد خالص مثبتی را کسب کند. 

 

نظرات بینندگان