arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۰

اختلاس 100 ميلياردي اصفهان تكذيب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هفته گذشته بود كه محمد رضا حبيبي دادستان عمومي و انقلاب اصفهان از كشف اختلاس 100 ميلياردي در يكي از شعب بانكهاي اين استان و دستگيري رييس شعبه متخلف خبر داد.
به گزارش انتخاب به نقل از تابناک، اظهارات مبهم دادستان اصفهان كه البته به ضرورت شغلي و البته به دليل نا مشخص بودن ابعاد پرونده و نيمه تمام بودن تحقيقات و قطعي نبودن حكم اينگونه عنوان شد بازار گمانه زني و شايعه سازي ها را داغ كرد.

به طوري كه نام برخي بانكها مانند تجارت به عنوان عامل اختلاس در شهر اصفهان مطرح شد. البته دادستان اصفهان در مصاحبه هاي بعدي موضوعيت اختلاس را رد كرد و ماهيت صحيح پرونده را اخلال در نظام بانكي عنوان نمود.

در همين راستا خبرنگار تابناك براي شفاف سازي ابعاد پرونده فساد مالي اصفهان و عبور از شايعات گفتگويي تلفني با انصاري رييس كل داد گستري اصفهان صورت داد تا ابعاد اين مساله هرچه بيشتر بر مردم نگران اصفهاني روشن شود:

غلامرضا انصاري گفت: همانگونه كه قبلا تاكيد شد ماهيت پرونده بيشتر به فساد مالي و اخلال در نظام بانكي شباهت دارد تا اختلاس و البته آنچه جاي نگراني را از بين مي برد دستگيري رييس شعبه متخلف است و البته تحقيقات ادامه دارد.

رييس كل دادگستري استان اصفهان ادامه داد: عامل اختلاس يك بانك دولتي بوده اما شايعاتي كه در مورد بانك تجارت مطرح شده صحت ندارد و تصريح مي كنم كه تا كنون هيچ گونه گزارشي در رابطه با اختلاس و تخلف بانكي از اين بانك در حوزه اصفهان تسليم اينجانب نشده است.

وي تاكيد كرد: به دليل در دست بررسي بودن پرونده و قطعي نشدن حكم از نام بردن بانك عامل معذوريم و حتي ممكن است مديريت بانك در اين پرونده از اتهام مبرا شود.

انصاري در برابر پي گيري مستمر خبرنگار تابناك تنها حاضر به نام بردن منطقه وقوع فساد مالي شد كه به گفته وي در يكي از شعب يك بانك دولتي در زرين شهر يا همان لنجان اصفهاني ها بوده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
3
منظورتان ماست مالی شد است؟
نظرات بینندگان