arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۷

هوش مصنوعی علی بابا یک انقلاب نوشتاری به راه انداخت / تدوین 20 هزار خط در عرض یک ثانیه

شرکت علی بابا نوعی هوش مصنوعی طراحی کرده، که می تواند در عرض یک ثانیه تا 20 هزار خط را مکتوب کند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت علی بابا نوعی هوش مصنوعی طراحی کرده، که می تواند در عرض یک ثانیه تا 20 هزار خط را مکتوب کند. 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، شرکت علی بابا در اقدامی جالب توجه نوعی هوش مصنوعی بسیار پر قدرت طراحی کرده است که در حکم یک انقلاب تکنولوژیک در حوزه نوشتاری محسوب می شود.

اگر بییند سریال مشهور «وست ورلد» بوده اید، حتما صحنه ابتدایی برخی قسمت ها یعنی نوشته شدن سناریوی بازی ربات ها در جهان غرب را به خاطر دارید. سناریویی که هر روز به شکل تکراری توسط ربات ها به اجرا در می آمد. جالب است بدانید شرکت علی بابا شیوه ای مشابه را در دست آزمون دارد.

شیوه ای که حتی می تواند امور دفتری را به نصف و حتی هیچ تقلیل دهد. این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌تواند در این راه گام بردارد و کلماتی جدید را خلق کند. 

شرکت تکنولوژی چینی علی بابا دارای هوش مصنوعی است که می‌تواند در یک ثانیه ۲۰ هزار خط را کپی کند ( همانند متن هایی که در یک آگهی می‌بینید). طبق گزارش ها احتمال می رود برندهایی مانند اسپریت و برند لباس معروف تگزاس به نام "Dickies" می توانند  از این ابزار در چین استفاده کنند.

 این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند با یک کلیک در عرض یک ثانیه کپی هایی از متونی تهیه کند که موضوعاتی شامل مسائل تجاری، کاربردی، سرگرم کننده، شعر یا عاطفی و احساسی را شامل شود. اگر این هوش مصنوعی دیگر زبانها را نیز یاد بگیرد دیگر حرف و حدیثی برای گفتن باقی نمی ماند.

نظرات بینندگان