arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هوش مصنوعی علی بابا تا ربات کانگورویی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نتایج یک پژوهش باستان شناسی جدید نشان می دهد که کودکانی که 3 میلیون سال پیش می زیسته اند، از سنین بسیار پایین به درخت گردی عادت داشته اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت علی بابا نوعی هوش مصنوعی طراحی کرده، که می تواند در عرض یک ثانیه تا 20 هزار خط را مکتوب کند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

چمدان سفری هوشمند محصولی ویژه برای خانواده هایی است که قصد دارند با فرزندان خردسال خود مسافرت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نسخه های ایتالیایی، اسپانیایی و لهستانی ویکی پدیا در اعتراض به قوانین جدید اتحادیه اروپا در خصوص قانون کپی رایت امروز صفحات خود را به حالت خاموشی دراوردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران ژاپنی نوعی ربات طراحی کرده اند که از کانگورو الهام گرفته است. این ربات هوشمند می تواند مثل یک کانگوروی باهوش دستیار کاربران باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

"گوگل چینی" نخستین تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به زودی رونمایی خواهد کرد این چیپست هوشمند را می توان یکی از مهم ترین ایده های فناورانه چینی ها در سال جاری دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسواک اتوماتیک  و هوشمند موسوم به «کوماموتو» یکی از مفیدترین ابزارها برای بهداشت دهان و دندان است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان