arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰

دولت "سیب‌زمینی" خریده اما پولش را نمی‌دهد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیدناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در چند روز گذشته در برخی شهرستان‌ها از جمله فلاورجان قطعی تلفن همراه داشتیم.

به گزارش فارس وی افزود: البته اختلال‌های زیادی در تماس‌های تلفن همراه وجود داشت و بعضا تماسی گرفته می‌شد که بعد از یک ثانیه تماس قطع می‌شد.

موسوی ادامه داد: وزیر ارتباطات گفت که ما دیگر مشکلی در مورد قطعی تلفن همراه نداریم‌ ولی اختلالات اخیر مردم را نگران کرده است.

نماینده مردم فلاورجان در تذکری دیگر اظهار داشت: امسال شهرستان فلاورجان و کل استان اصفهان با پدیده خشکسالی مواجه‌اند، تعدادی از کشاورزان که با بدبختی مقداری سیب‌زمینی کشت کرده بودند، دولت محصول آنها را به قیمت تضمینی خریداری کرد ولی با گذشت 4 ماه از زمان تحویل سیب‌زمینی‌ها به دولت هنوز پولی دریافت نکرده‌اند.

موسوی گفت: بدهی کشاورزان به بانک‌ها هر ساعت و هر لحظه محاسبه می‌شود و دیرکرد آن را از کشاورزان می‌گیرند ولی متاسفانه سه ماه است که پول کشاورزان به آنها داده نشده است که این مسئله کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است.

این نماینده مجلس در تذکری دیگر به صنعت نساجی در استان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این صنعت در حال نابودی است. یعنی کارخانجات نساجی به دلیل واردات بی‌رویه پارچه از چین و کشورهای دیگر در حال تعطیلی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم در کشور 2.5 شغل ایجاد کنیم ولی از سوی دیگر کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن هستند.

نماینده فلاورجان در پایان گفت: بنده سه سؤال از وزیر اقتصاد دارم که بیش از دو سه ماه است هیئت رئیسه آن را اعلام وصول کرده ولی متاسفانه در دستور کار قرار نمی‌گیرد.

شهاب‌الدین صدر در پاسخ به تذکر موسوی اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر اگر محصولی در کشور به بهترین نحو تولید می‌شود باید از واردات آن محصول کشور جلوگیری کرد.

وی افزود:‌امیدواریم تمام دستگاه‌هایی که این موضوع به آنها مربوط است تولید داخل و اشتغال هموطنان انجام دهند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
6
يه بارديگه اسم اين ميوه مقدس راآوردي نياوردي فهميدي؟بذاربراي .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
0
0
آقا بديد سردخانه انتخابات نزديكه !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
0
0
خریدن که برای زمستون! امسال ذخیره کنند مبادا مردم در زمستان مشکل کمبود سیب زمینی داشته باشند.
نظرات بینندگان