arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰

مراسم برائت از مشرکین در حج تمتع برگزار می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
 
مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: با وجود تهدید امیر مکه اما مراسم برائت از مشرکین در حج تمتع باشکوه برگزار می‌شود.

مسعود مجردی در ارتباط با سخنان امیر منطقه مکه و رئیس کمیته مرکزی حج که در کنفرانسی خبری اعلام کرد که ما هر سال می‌شنویم که کسانی مدعی برگزاری تظاهراتی در حج می‌شوند و بر این اساس این کشور (عربستان سعودی) برای رفاه و آرامش و امنیت حجاج تلاش می‌کند و اجازه نمی‌دهد چیزی آرامش حج را بر هم بزند یا آشوب یا اغتشاشی در موسم حج یا غیر آن ایجاد شود، اظهار داشت: مراسم برائت از مشرکان حج تمتع امسال همانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی افزود: بر این اساس مراسم برائت از مشرکان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در موسم حج تمتع امسال برگزار می‌شود.

مجردی ادامه داد: علاوه بر مراسم برائت ازمشرکان، مراسم دعایی کمیل نیز در حال حاضر و از زمان ورود حجاج به مدینه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه آخرین پرواز حجاج استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی فردا از فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد فردا ساعت 18و50 دقیقه به مقصد عربستان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تاکنون بیش از 11 هزار نفر از حجاج خراسانی وارد عربستان شده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه حجاج خراسانی مدینه قبل هستند، ادامه داد: با انجام آخرین پرواز حدود 12هزار نفر از حجاج استان‌های خراسان وارد عربستان می‌شوند.
نظرات بینندگان