arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۷

خودروهای خودران وایمو رکورد زدند / عبور از مرز 8 میلیون مایل رانندگی آزمایشی

شرکت وایمو موفق شد رکورد حرکت خودروهای خودران در سطح شهر را بزند. درواقع خودروهای خودران این شرکت رکوردی 8 میلیون مایلی ثبت کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت وایمو موفق شد رکورد حرکت خودروهای خودران در سطح شهر را بزند. درواقع خودروهای خودران این شرکت رکوردی 8 میلیون مایلی ثبت کرده اند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرکت وایمو به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت آلفابت، موفق شده رکوردی خیره کننده رابه نام خود ثبت کند. 

در حال حاضر شرکت های متعددی برای رسیدن به جایگاه ویژه در حوزه خودروهای خودران تلاش می کنند و یکی از این شرکت ها وایمو است. شرکت وایمو نه تنها به شکل انفرادی، بلکه به شکل همکاری با دیگر شرکت ها تلاش کرده است تا قدرت خود را اثبات کند. 

جالب است بدانید این خودرو در بخش آزمایشی بالغ بر 8 میلیون مایل رکورد زده که معادل 25 مایل در روز است و یک رکورد بی نظیر است. 

اما این شرکت، تنها شرکتی نیست که در حوزه خودروهای خودران فعال است. شرکت هایی مثل آمازون، تسلا و اوبر نیز در تلاشند در این حوزه فعال بوده و رکورد بزنند. 

پیش از این نیز وایمو با اوبر همکاری هایی مشترک داشته و قرار است این همکاری ها گسترده تر باشد. آمار و ارقام در این خصوص بسیار رضایت بخش است و پیش بینی می شودخودروهای خودران به زودی سهمی بزرگ از بازار خودرو را به خود اختصاص دهند. 

نظرات بینندگان