arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از موضع گیری مجدد ترامپ علیه «جف بیزوس» تا مرگ یک دختر بر اثر گفتگو با موبایل

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

دونالد ترامپ یک بار دیگر نسبت به آمازون و واشنگتن پست؛ دو مجموعه تحت سرپرستی جف بیزوس حمله کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سونی از سنسور دوربین هوشمند جدید خود رونمایی کرد.سنسوری که اساسا با کیفیت شگفت انگیز خود نگرش کاربران را نسبت به کیفیت دوربین و مگاپیکسل ها متحول خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک استارتاپ ژاپنی تصمیم گرفته یک ابداع جالب را اجرایی کند. این ابداع هیجان انگیز برای کاربران به چالش کشیده و وارد دنیایی پر از جلوه های بصری می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یافته های تحقیق ژنتیکی یک مومیایی عجیب الخلقه که در سل 2003 کشف شده بود نشان می دهد که این مومیایی احتمالا حاصل یک جهش ژنتیکی است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اتفاقی نادر و عجیب باعث شد که دختری  ۲۲ ساله در ایالت ویسکانسین آمریکا جان خود را از دست بدهد. اتفاقی که در هنگام سخن گفتن با تلفن همراه رخ داده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تغییرات جدید مروگر کروم در راهند. تغییراتی که از خصوصی سازی جستجو تا نحوه رنگبندی پلتفرم ها گسترده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک راننده که در سرویس های لیفت و اوبر کار می کرد، به علت ضبط تصاویر داخلی خودرو در هنگام حضور مسافران بدون اجازه آنان از کار معلق شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان