arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۰

شكست تیم ملی فوتسال ایران مقابل قهرمان جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تيم ملي فوتسال ايران بامداد روز شنبه با شكست مقابل برزيل،قهرمان جهان از راهيابي به فينال هفتمين دوره رقابت هاي فوتسال جايزه بزرگ برزيل باز ماند.

به گزارش مشرق به نقل از ايرنا، دراين ديدار كه در سالن مملو از تماشاگر 'آمادئو' شهر مانائوس برزيل برگزار شد، ملي پوشان ايراني با نتيجه چهار بر يك مغلوب تيم ميزبان شدند تا نتوانند گام به ديدار فينال بگذارند.

ملي پوشان فوتسال ايران با تركيب مجتبي نصيري، محمد كشاورز، اصغر هاشم زاده، وحيد شمسايي و محمد طاهري راهي ميدان شدند اما جو سنگين سالن آمادئو و تشويق بي امان تماشاگران برزيل باعث شد تا جكسون در ثانيه 31 بازي، دروازه تيم قهرمان آسيا را باز كند.

طلايي پوشان برزيل در دقيقه 8 بازي بر روي يك كار گروهي به دومين گل خود دست يافتند تا در آستانه پانزدهمين پيروزي خود مقابل ايران قرار گيرند.

پس از اين گل، بازيكنان ايراني با در اختيار گرفتن كنترل بازي توانستند حملاتي را بر روي دروازه تياگو برزيلي طراحي كنند كه در نهايت حسين طيبي ملي پوش جوان كشورمان دروازه حريف را باز كرد.

باپتيستا لوكايان در دقيقه 17 بازي بر روي يك كار سرعتي، دومين گل خود را وارد دروازه نصيري كرد تا بازيكنان برزيل با پيروزي سه بر يك به رختكن بروند.

دو تيم در نيمه دوم بازي تماشاگر پسند، سراسر حمله و جذابي را به نمايش گذاشتند اما تياگو برزيل با درخشش خود مانع از گلزني بازيكنان ايراني شد.

طلايي پوشان برزيل در دقيقه 30 توسط جكسون به چهارمين گل خود در اين ديدار دست يافتند تا براي هفتمين بار متوالي راهي فينال اين دوره از مسابقه ها شوند.

در ديگر ديدار مرحله نيمه پاياني، تيم ملي روسيه با نتيجه سه بر دو از سد آرژانتين گذشت و جواز حضور در ديدار فينال را به دست آورد.

ديدارهاي رده بندي و فينال اين دوره از رقابت ها بامداد فردا (يكشنبه) برگزار مي شود كه طبق برنامه ايران و آرژانتين براي كسب مقام سومي و برزيل و روسيه براي كسب عنوان قهرماني به مصاف هم مي روند.
پيش از اين دو تيم ملي فوتسا
ل ايران و برزيل، 17 بار برابر يكديگر صف آرايي كرده اند كه 14 شكست و سه تساوي حاصل كار ملي پوشان كشورمان بوده است.

ملي پوشان فوتسال ايران در دوره گذشته اين رقابت ها با شكست مقابل تيم ملي پاراگوئه در وقت هاي اضافي به مقام چهارمي قناعت كردند.
نظرات بینندگان