arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حریق کارخانه تسلا تا کشف شگفت انگیز باستان شناسان

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

کارخانه تسلا شعبه فریمونت دچار حریق شد. این اتفاق در ساعت 5:20 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی رخ داد و باعث شد اهالی کالیفرنیا برای ساعاتی صدای ماشین های آتش نشانی را در نزدیکی کارخانه ایلان ماسک بشنوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت لیفت قصد دارد در دوره برگزاری انتخابات میان دوره ای 50 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه کند تا به مراکز اخذ رای مراجعه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لیزر چند منظوره اندازه گیری موسوم به «پارا» محصولی ویژه برای کاربرانی است که به ابزارهای اندازه گیری احتیاج دارند. درواقع این محصول یک ابزار چندکاره فنی/مهندسی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون جدیدترین افزونه کاربردی خود را معرفی  کرد. این سایت از «فهرست آرزوها» در سایت خود رونمایی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به زودی سیستم عامل اندروید پای به پشتیبانی از دسته های ایکس باکس می پردازد. این به روزرسانی روشی موثر برای کاربرانی است که اهل بازی هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از باستان شناسان موفق شدند بقایای  یک کره اسب را کشف کنند که قدمتی بین 30 تا 40 هزار سال دارد. این کره اسب در دامنه یک کوه در سیبری یافت شد که به "دروازه جهنم" مشهور است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از کارکنان آمازون با به راه انداختن یک موج توییتری در خصوص ویژگی های مثبت آمازون در تلاشند تا افکار عمومی تخریب شده را به نفع این شرکت تغییر دهند. درواقع این حرکت یک تاکتیک جدی برای دفاع از نحوه مدیریت جف بیزوس محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان