arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷

دلیل عدم حضور رونالدو در مراسم معرفی بهترین بازیکن یوفا از زبان مدیر یوونتوس

یکی از مقامات باشگاه یوونتوس درباره عدم حضور رونالدو در مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال اروپا توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش تسنیم، جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس دلیل عدم حضور ستاره پرتغالی این تیم کریستیانو رونالدو در مراسم معرفی بهترین‌های فوتبال اروپا در فصل گذشته را توضیح داد.

شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه دلیل غیبت رونالدو، اطلاع وی از انتخاب شدن هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید لوکا مودریچ به عنوان بازیکن سال یوفا بوده است. رونالدو در شرایطی از سفر به موناکو خودداری کرد که نه تنها نامزد کسب جایزه بازیکن سال یوفا بود بلکه به عنوان بهترین مهاجم فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا هم انتخاب شد.

ماروتا با رد این شایعه گفت: باید بگویم که نیامدن رونالدو یک تصمیم شخصی بود و او صبح روز مراسم این تصمیم را گرفت. ما می‌خواهیم به تصمیم او احترام بگذاریم البته برای ما اینکه او برنده این جایزه نشد عمیقاً ناراحت کننده بود. معیار تعیین این جایزه عملکرد بازیکنان در لیگ قهرمانان است نه جام جهانی پس ما معتقدیم که این جایزه بیشتر حق رونالدو بود. من قصد ندارم که تصمیم هیئت داوران را زیر سؤال ببریم اما اگر حق رأی داشتم حتماً رونالدو را انتخاب می‌‌کردم. این را به خاطر اینکه رونالدو بازیکن ماست نمی‌گویم بلکه به عنوان کسی که عاشق فوتبال است می‌گویم.

انتهای پیام/

 
نظرات بینندگان