arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

محور پونل – خلخال کاملا مسدود است/ تخریب ۳ پل در اثر سیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در حاصل حاضر به دلیل حجم بارندگی ۳۴ محور درگیر داریم که غلبا محور‌های فرعی و روستایی هستند.اکثر محور‌هایی درگیر در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، شفت، رودسر و لنگرود قرار دارد که بیشترین بارش‌ها را داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در حاصل حاضر به دلیل حجم بارندگی ۳۴ محور درگیر داریم که غلبا محور‌های فرعی و روستایی هستند.

مهندس نازک کار در گفت:  وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید باران از ظهر روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل حجم بارندگی ۳۴ محور درگیر داریم که غلبا محور‌های فرعی و روستایی هستند.

وی مسدود شدن محور‌ها را ناشی از تخریب پل و آبگرفتگی دانست و افزود: اکثر محور‌هایی درگیر در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر، صومعه سرا، فومن، شفت، رودسر و لنگرود قرار دارد که بیشترین بارش‌ها را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از تخریب کامل ۳ پل خبر داد و خاطرنشان کرد: پل ۶۰ متری لنگرود بر اثر جاری شدن سیل خسارت شدید دیده است.

این مقام مسئول، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور پونل – خلخال، یادآور شد: این محور به دلیل ریزش کوه و نشست زمین در اثر بارش شدید کاملا مسدود است و عبور و مرور صورت نمی‌گیرد.

نظرات بینندگان