arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از آسیب پذیری گسترده گوگل پلاس تا مشکلات ساعت اپل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گزارش ها حکایت از آن دارند که یک آسیب پذیری گسترده در گوگل پلاس باعث افشای اطلاعات بیش از 500 هزار نفر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طولانی ترین پرواز بدون توقف جهان این هفته از سنگاپور به نیوجرسی آغاز می شود. این پرواز هیجان انگیز با جدیدترین مدل ایرباس انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدل های جدید ساعت اپل دیده شده با اشکالاتی در استرالیا رو به رو شدند. اشکالاتی که زمینه را برای اعتراض بسیاری از کاربران فراهم کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها ماجرای هک سرورهای غول های فناوری توسط چینی ها به یک ماجرای داغ تبدیل شده که حتی پای اف بی آی را نیز به داستان باز کرده است. اما این بحران چه تبعاتی دارد و یا اساسا آیا یک بحران است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک  در آستانه ورد به بازار دستیار های صوتی  و تصویری هوشمند است و این یعنی شرکت های آمازون و گوگل یک رقیب جدی پیدا کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تیم هوش مصنوعی فیسبوک نوعی سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کرده اند که می تواند تصاویر غذا را به دستور غذایی تبدیل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

صفحه کلید هوشمند و جدید لاجیتک یک محصول ویژه است که می تواند کنترل تلویزیون و مانیتور را با یکدیگر ترکیب کرده و یک ویژگی جدید خلق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دستگاه کتابخوان هوشمند موسوم به «Kobo Forma» برای اغلب کاربران یک تجربه بی نظیر از مطالعه را فراهم خواهد کرد. این دستگاه هوشمند نسبت به نمونه های مشابه یک مزیت ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر از کامپیوتر خود زیاد استفاده می کنید حتما خطاهای (ارورها) مختلف آن را تجربه کرده اید. یکی ازخطاهای رایج کامپیوتر خطای 403 است. اما چگونه می توان این خطا را دور زد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان