arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کمک های اپل و گوگل به قربانیان طوفان مایکل تا پروژه هوش مصنوعی ارتش ایالات متحده

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

پرونده روزنامه نگار عربستانی مفقود شده در ترکیه هر روز ابعاد جدیدتری به خود می گیرد و اکنون فرضیه کشتن او توسط مقامات کنسولگری عربستان در استانبول پررنگ تر شده است. اما در این میان واکنش یکی از چهره های سرشناس سیلیکون ولی نیز در نوع خود جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سناتورهای ایالات متحده از ساندار پیچای درخواست کرده اند هر چه سریعتر در مورد علت تاخیر در اعلام مشکل گوگل پلاس توضیحاتی را به مجلس سنا ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 فیسبوک بیش از 800 صفحه و حساب کاربری را که مفاهیم سیاسی دارند و احتمالا روی انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تاثیر گذار خواهند بود از پلتفرم خود حذف می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های اپل و گوگل اعلام کردند که به طوفان زدگان آمریکایی که در برابر طوفان مایکل خسارات شدید را متحمل شدند کمک های نقدی اهدا می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پارلمان انگلیس در یک اقدام عجیب تصمیم دارد از یک روبات برای ادای شهادت دعوت کند. این ماجرا در مطبوعات بریتانیا به شدت جنجالی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ارتش ایالات متحده قصد دارد برخی از عبارات اساسی را برای تسریع ارتباط هوش مصنوعی با انسان وارد چرخه آموزشی خود کند. درواقع این برنامه ای برای کاهش اشتباهات هوش مصنوعی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شبکه اجتماعی فیسبوک برای کاربران خود یک به روزرسانی ویژه آماده کرده است. این به روزرسانی به کاربران امکان می دهد عکس های پرتره خود را به حالت سه بعدی آپلود کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مقامات توییتر از سوی  مقامات حفاظت از داده های ایرلند در خصوص فرایندهای بررسی داده های کاربران تحت بازجویی قرار خواهند گرفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان