arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۰۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷

قطع امید 114 میلیون دلاری بیل گیتس از دونالد ترامپ

پس از آن که بیل گیتس از همکاری با دونالد ترامپ در حوزه انرژِی های پاک نا امید شد، تصمیم گرفت با اتحادیه اروپا در این حوزه همکاری کند. اما این همکاری با یک سرمایه گذاری هنگفت آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

پس از آن که بیل گیتس از همکاری با دونالد ترامپ در حوزه انرژِی های پاک نا امید شد، تصمیم گرفت با اتحادیه اروپا در این حوزه همکاری کند. اما این همکاری با یک سرمایه گذاری هنگفت آغاز می شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و سرمایه گذار سرشناس در پروژه های مختلف، این بار تصمیم گرفته با کمیسیون اروپا برای ایجاد صندوق مشترک تامین انرژی های پاک همکاری کند.

کمیسیون اروپا و بنگاه های برآورد انرژی بیل گیتس، این سرمایه گذاری را با مبلغ 100 میلیون یورو (114.57 میلیون دلار) راه اندازی کردند. نام این پروژه « Energy Trend Europe» است و طراحی شده تا به شرکت ها کمک کند تکنولوژی های انرژی پاک را توسعه دهند و آنها را به بازار عرضه کنند.

 

سخنگوی کمیسیون اروپا در این خصوص اظهار داشت: این بخشی از تلاش برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی است و "توافقنامه پاریس را تقویت می کند. درواقع یک نشانه قوی برای بازارهای سرمایه و سرمایه گذارانی است که برای دستیابی به  جهانی با اقتصاد مدرن و پاکیزه تلاش می کنند.

گیتس نخستین فردی است که با این حجم از سرمایه گذاری برای دستیابی به انرژی های پاک در سطح جهانی تلاش می کند. گیتس در این خصوص گفت: "برای متوقف ساختن گرم شدن زمین ، ما باید به پیشرفت هایی در زمینه چگونگی انجام کارها، رشد مواد غذایی و انتقال افراد و کالاها و چگونگی استفاده از خانه ها و ماشین هایمان دست پیدا کنیم."

 

گیتس در این باره  افزود: "ما  به فناوری های جدید برای جلوگیری از بدترین تاثیرات تغییرات اقلیمی نیاز داریم. اروپا رهبری ارزشمند خود را با سرمایه گذاری چشمگیر در حوزه تحقیق و توسعه نشان داده است. دانشمندان و کارآفرینانی که در حال توسعه نوآوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی هستند نیازمند سرمایه گذاری برای ساختن شرکت هایی هستند که می توانند این نوآوری ها را به بازار جهانی تحویل دهند."

 

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
1 میلیون دلار
|
Finland
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
این بابا هم انسان عجیبی است؟ مایکروسافت را تقسیم کرده بین همکاران و دوستانش رایگان و فقط یک درصد از سهام را برای خودش گذاشته.نصف ثروتش را به نام همسر خود کرده و حالا ادعا می کند بعد از مرگش یک دلار هم به فرزندان خود نمیدهد و همه را میبخشد برای خیره؟ نزدیک به صد میلیارد دلار. حالا کسی که این همه ادعای کمک به فقرا را دارد به نظر شما مبلغ 100 میلیون دلار برایش سخت است که هزینه کند.
ناشناس
|
Finland
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
خیریه؟
نظرات بینندگان